PracaGrupypl.praca.dyskusjeSZUKANIE PRACY !!! › Re: SZUKANIE PRACY !!!
  • Data: 2002-03-06 10:06:57
    Temat: Re: SZUKANIE PRACY !!!
    Od: "Adam F." <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojtek" <W...@e...szczecin.pl> wrote:

    > Niestety nie wszyscy pracodawcy są tacy jak ty. Wielu przesadza z
    > wymaganymi kwalifikacjami,a po zatrudnieniu nie traktuje pracownika
    > uczciwie.Jezeli na rozmowie widzę,że to co jest napisane w wymaganiach
    > jest na wyrost, również na wyrost mówię o swoich umiejętnościach. Znam
    > kilka przypadków,gdzie tak było. Niestety uważam,że w Polsce ludzie nie
    > potrafią jeszcze robić interesów.Przede wszystkim NIE SZANUJEMY SIĘ
    > NAWZAJEM.

    Ja wiem, że nie wszyscy są tacy.... chciałem tylko pokazać, że tak samo jak
    wśród pracowników, wśród pracodawców również są bardzo różni ludzie - nie
    można ich wszystkich mierzyć jedną miarką (ja nie wysuwam na podstawie kilku
    osób teorii, że wszyscy pracownicy to lenie). Poza tym denerwuje mnie
    kreowanie pracodawców na wroga publicznego numer jeden, oskarżanie ich
    hurtem o wszystkie możliwe nieszczęścia, a później narzekanie, że niechętnie
    zatrudniają pracowników. Jeżeli obrzucisz kogoś błotem, a później pójdziesz
    do niego po pieniądze, to chyba wiesz jak zareaguje....

    I jeszcze jedna kwestia - wiele osób korzystających z internetu
    sporadycznie, wchodząc na grupę taką jak ta, i czytając niektóre wypowiedzi
    (którym często nikt nie zaprzecza) - wyrabia sobie na tej podstawie zdanie w
    stylu "w tych internetach siedzą sami oszuści!" (zasłyszane). Co smutne, są
    to czasem ludzie na dość wysokich stanowiskach (i zupełnie by mnie to nie
    obchodziło gdyby nie fakt, iż ci ludzie często decydują o wielu rzeczach).

    Pozdrawiam
    Adam