PracaGrupypl.praca.dyskusje › SFERIA - prośba o opinie

  • 1. Data: 2006-04-30 09:06:27
    Temat: SFERIA - prośba o opinie
    Od: "Vlad the Ripper" <o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami>

    Witam,
    Postanowiłem odpiowiedzieć sobie na ogłoszenie o pracy ze sferii.
    Stanowisko nazywa się Młodszy specjalista ds. utrzymania systemu. Znajomi z
    uczelni twierdzą, że to, cytuję : "badziewna firma" ale nie potrafią tego
    skonkretyzować. Chciałem zatem prosić o opinie na temat pracy w tej firmie
    oraz realne do osiągnięcia zarobki na takim stanowisku. Miejsce pracy -
    Warszawa.

    --
    Vlad the Ripper o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami
    gg : 05214126 http://os64.webpark.pl

  • 2. Data: 2006-04-30 09:47:54
    Temat: Re: SFERIA - prośba o opinie
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    jak chcesz odpowiedz to podaj chociaz normalnie e-mail

  • 3. Data: 2006-04-30 16:17:20
    Od: "Vlad the Ripper" <o...@p...wp.pl_zamien_cyfry_miejscami>

    Użytkownik "zasit" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > jak chcesz odpowiedz to podaj chociaz normalnie e-mail

    os64<at>poczta<kropka>wp<kropka)pl
    Mam nadzieję, że wystarczająco normalnie. Nie chcę podawać w jawnej postaci,
    żeby spamy mi nie przychodziły.