PracaGrupypl.praca.dyskusje › OS3 multimedia - opinie / praca

  • 1. Data: 2006-04-29 10:28:26
    Temat: OS3 multimedia - opinie / praca
    Od: "galathea" <g...@p...onet.pl>

    Witam.

    Chciałem zapytać o pracę w firmie OS3 multimedia - warunki i
    płace. Czy ktoś z Was pracował/pracuje w tej agencji [1]?

    Przejrzałem archiwum i nie widzę żadnych informacji które
    mogłyby mnie zainteresować. Wiecie coś na ich temat?

    [1] www.os3.pl
    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-05-02 09:37:29
    Temat: Re: OS3 multimedia - opinie / praca
    Od: "galathea" <g...@p...onet.pl>

    > Chciałem zapytać o pracę w firmie OS3 multimedia - warunki i
    > płace. Czy ktoś z Was pracował/pracuje w tej agencji?

    Uzupełnienie: chodzi mi o stanowisko webmastera i grafika.

    Z tego co widzę to duża firma - jedna z czołowych w kraju - czy naprawdę nikt
    nic nie wie ;)? Przecież w takiej agencji na pewno pracowało/pracuje sporo osób
    i nie wierzę, że nie korzystają z usenetu. Chyba, że jest tak źle, że nie warto
    się wypowiadać ;)??
    --
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-05-02 10:31:18
    Od: "iza" <i...@t...pl>

    http://www.pracownicy.com/showoceny.php?id=218

  • 4. Data: 2006-05-02 20:24:33
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    02.05.2006 @ 12:31:18, iza napisała:

    > http://www.pracownicy.com/showoceny.php?id=218

    Tak... widziałem to :(. Nie chce mi się w to wierzyć.
    Wolałbym poznać opinię kogoś, kto tam pracował/pracuje ;).
    --
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-05-05 01:13:23
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl> wrote in

    > Tak... widziałem to :(. Nie chce mi się w to wierzyć.
    > Wolałbym poznać opinię kogoś, kto tam pracował/pracuje ;).

    powiedz prosze kto Twoim zdaniem moze potencjalnie byc autorem
    niepochlebnej opinii o pracodawcy, ktora jest umieszczona w
    serwisie pomyslanym jako punkt wymiany informacji o pracodawcach?

    jeszcze dodatkowe cwiczenie: "Rozmawiając ze współpracownikami
    utwierdziłem się w decyzji - z tą firmą nie ma sensu wiązać swojej
    przyszłości. [...] Zmieniam pracę - boję się tylko, aby nie spaść z
    deszczu pod rynnę. W końcu to jedna z czołowych firm w kraju."
    (wszakze wczoraj byly pisemne matury z jezyka polskiego): czy z
    konstrukcji zacytowanej wypowiedzi mozna domniemac, ze podmiot jest
    pracownikiem tej firmy?

    pzdrv;
    adas;

  • 6. Data: 2006-05-05 21:08:59
    Od: "tosamo" <t...@o...pl>

    Użytkownik "adasiek" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    ..

    > powiedz prosze kto Twoim zdaniem moze potencjalnie byc autorem
    > niepochlebnej opinii o pracodawcy, ktora jest umieszczona w
    > serwisie pomyslanym jako punkt wymiany informacji o pracodawcach?

    konkurencja

  • 7. Data: 2006-07-03 06:28:10
    Od: s...@p...onet.pl

    galathea napisał(a):

    > Witam.

    Cześć.

    > Chciałem zapytać o pracę w firmie OS3 multimedia - warunki i
    > płace. Czy ktoś z Was pracował/pracuje w tej agencji [1]?

    No więc ja miałem przyjemność pracy w tej agencji...

    > Przejrzałem archiwum i nie widzę żadnych informacji które
    > mogłyby mnie zainteresować. Wiecie coś na ich temat?

    No więc uprzedzając posty, że jestem z konkurencji...
    Niedawno zakończyłem współpracę z os3, podobnie
    jak kilka innych osób. Problem rzeczywiście jest -
    może nie w takiej skali, jak ktoś podał na pracownicy.com,
    ale nie jest wiele lepiej. Podam kilka faktów:

    - płacą raczej terminowo,
    - co do $$$ za nadgodziny, to też raczej nie ma problemów
    - z urlopami są duże problemy
    - o chorobowym zazwyczaj nie ma mowy (praca w domu)
    - organizacja pracy raczej kiepska (anty-pozdrowienia dla @)
    - w pracowni jest bardzo mało miejsca (no chyba, że w końcu
    się przenieśli gdzieś indziej)
    - umowa na minimum socjalne (odnośnie tego, to resztę sobie
    dopiszcie)
    - umowa o zakazie konkurencji (w zasadzie to tylko straszak,
    gdyż znajomym, którzy stamtąd odeszli - podobnie jak mi,
    jeszcze nie wypłacili zapisanego odszkodowania w umowie -
    co tak naprawdę skutkuje tylko tym, że umowa przestaje
    obowiązywać obie strony)

    Ogólnie, www.os3.pl jest firmą dość ciekawą, z uwagi na to, że
    mają takich dużych i renomowanych klientów, a z drugiej strony
    zarządzanie wygląda tak, jakby chcieli się tylko dorobić trochę
    pieniędzy i zwinąć interes. Żeby znów było ciekawiej, to "konkurencja"
    w Rybniku nie ma z nimi żadnych szans (os3 ma naprawdę dobrych
    handlowców), a z tego co wiem (głowy nie dam), to w innych
    agencjach jest nieporównywalnie gorzej (mam tu na myśli np. marcom -
    http://www.e-marcom.pl/)... ale to tylko tak "ze słyszenia".

    Tak więc jeśli masz zamiar startować do takich agencji, to jedynym
    sensownym wyjściem jest os3 (jeśli o Rybnik chodzi), jednak
    to dobra posada dla początkującego. W sąsiednich miastach masz jeszcze
    kilka mniejszych. Ogólnie bardziej polecam Ci jakieś sprawy
    związane z MS.NET (mfc), bo to bardziej dochodowe ;) i mniejsze
    "przekręty".
    --
    pozdrawiam