PracaGrupypl.praca.dyskusje › SAMODZIELNA KSIEGOWA- WARSZAWA

  • 1. Data: 2004-02-24 10:13:00
    Temat: Re: SAMODZIELNA KSIEGOWA- WARSZAWA
    Od: g...@p...onet.pl

    Użytkownik "Alina Majewska" <a...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
    news:c1f3il$323$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Samodzielna ksiegowa, kadry, płace, odpowiedzialna- Warszawa

    ... i nie potrafiąca czytać. Do dupy z taką ksiągową.
    Numery telefonów i mail podany na tacy :->
    Linux w ISO w drodze, pozdrowię osobiście SMS'em.

    Gluestick

  • 2. Data: 2004-02-24 12:00:48
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

> [...]
    > >

    > ... i nie potrafiąca czytać. Do dupy z taką ksiągową.
    > Numery telefonów i mail podany na tacy :->
    > Linux w ISO w drodze, pozdrowię osobiście SMS'em.

    A Ty sam nie lepszy skoro chcesz jej skrzynke zapychac. Pewnie kobieta nie
    obyta z netem - co wcale nie znaczy, że będzie złą księgową!
    Więcej uśmiechu i zrozumienia dla innych!

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2004-02-24 13:01:20
    Od: g...@p...onet.pl

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl> napisał w wiadomości
    > A Ty sam nie lepszy skoro chcesz jej skrzynke zapychac. Pewnie kobieta nie
    > obyta z netem - co wcale nie znaczy, że będzie złą księgową!
    > Więcej uśmiechu i zrozumienia dla innych!

    Takiego uśmiechu jak Twój w liście poniżej? :-)

    Ok, wycofuję sie z wysłania ISO, ale pozwolę sobie chociaż
    na akceptowalne przez Ciebie formy upierdliwości :-)

    a...@p...neostrada.pl
    a...@p...neostrada.pl
    a...@p...neostrada.pl
    a...@p...neostrada.pl
    a...@p...neostrada.pl
    a...@p...neostrada.pl
    a...@p...neostrada.pl
    a...@p...neostrada.pl

    Z uśmiechem szaleństwa pozdrawiam :->
    Gluestick

  • 4. Data: 2004-02-24 13:49:33
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    > Użytkownik "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości

    > Takiego uśmiechu jak Twój w liście poniżej? :-)

    heh:)) no cóż - jednak inaczej traktuje typowy spam zupełnie niezwiązany z
    grupą!

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2004-02-24 14:01:29
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    > Użytkownik "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości

    > Takiego uśmiechu jak Twój w liście poniżej? :-)

    heh:)) no cóż - jednak inaczej traktuje typowy spam zupełnie niezwiązany z
    grupą! (tym bardziej, ze to nie byl mój pomysł lecz uśmiechnąłem się na
    widok rozwiązania:)
    a zresztą...ta pani jest kobietą, a wiec jej takie wynalazki nie są
    potrzebne:)

    pozdr
    Krzysiek

  • 6. Data: 2004-02-24 18:34:10
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > Użytkownik "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości

    > Ok, wycofuję sie z wysłania ISO, ale pozwolę sobie chociaż
    > na akceptowalne przez Ciebie formy upierdliwości :-)

    Za chamstwo i debilizm
    g...@p...onet.pl g...@p...onet.pl g...@p...onet.pl
    g...@p...onet.pl g...@p...onet.pl g...@p...onet.pl
    g...@p...onet.pl g...@p...onet.pl g...@p...onet.pl
    g...@p...onet.pl g...@p...onet.pl g...@p...onet.pl

    z antyuszanowaniem,

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 7. Data: 2004-02-24 20:49:44
    Od: g...@p...onet.pl

    > Za chamstwo i debilizm
    (CIACH)
    > z antyuszanowaniem,

    No toś mnie chłopie ubawił. Specjalnie temu martwemu kontu
    to nie zaszkodzi. Martwi mnie natomiast stan Twojej pamięci.
    Dla przypomnienia, to chyba Ty napisałeś tego posta???

    pozdrawiam mimo obelg od moim adresem
    Gluestick

  • 8. Data: 2004-02-24 22:44:52
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 25 Feb 2004 08:23:03 +0100, "Alina Majewska"
    <a...@p...neostrada.pl> zakodował:

    >Samodzielna ksiegowa, kadry, płace, odpowiedzialna- Warszawa
    >
    >kontakt:
    >tel: 0 602-361-414
    > 0 693-259-100
    >e-mail: a...@p...neostrada.pl

    Gdyby to było na pl.praca.oferowana - zrozumiałbym, że chcesz
    zatrudnić.
    Gdyby to było na pl.praca.szukana - zrozumiałbym, że szukasz pracy i
    jesteś księgową.

    Tutaj - rozumiem że chcesz o tym podyskutować.
    Więc ja uważam, że dwie komóreczki za paskiem, to pełny szpan.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775