PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy jest sens wracać do wyuczonego zawodu 4 lata po ukończeniu studiów?

  • 1. Data: 2004-02-24 09:32:04
    Temat: Czy jest sens wracać do wyuczonego zawodu 4 lata po ukończeniu studiów?
    Od: Piotr <p...@n...spamowac.mi.tu>

    (przez te 4 lata i już w trakcie studiów praca w zupełnie innym zawodzie).
    Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?

    pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2004-02-24 10:33:33
    Od: "Damian" <c...@...pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@n...spamowac.mi.tu> napisał w wiadomości
    > (przez te 4 lata i już w trakcie studiów praca w zupełnie innym zawodzie).
    > Jakie jest Wasze zdanie na ten temat?
    >
    > pozdrawiam
    > Piotr
    jezeli Twoim wyuczonym jest medycyna to dla dobra ogolu nie wracaj juz do
    zawodu

  • 3. Data: 2004-02-24 11:36:42
    Od: "Ewa Kamińska" <e...@W...gazeta.pl>

    Oczywiście że tak - im więcej różnorodnych doświadczeń zawodowych tym lepiej!
    Ja ostatnio bardzo mocno zawęciławm swój profil zawodowy i jak najszybciej
    postaram się to zmienić :)

    Pozdrawiam,

    Ewa

  • 4. Data: 2004-02-24 22:20:25
    Od: Piotr <p...@n...spamowac.mi.tu>

    Ewa Kamińska wrote:

    > Oczywiście że tak

    Chodziło mi o to czy jest sens wogóle wysyłać aplikacje czy też taki
    przebieg pracy od razu dyskwalifikuje kandydata.

    pzdr.
    Piotr