PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie!

  • 1. Data: 2004-02-24 08:51:04
    Temat: PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie!
    Od: "Program21" <p...@o...pl>

    Czy jesteś gotów na cos INNEGO? Masz dość codziennego drążenia? Czy jesteś
    zmęczony patrzeniem jak inni ciągną korzyści z TWOJEGO wysiłku? Czy
    chciałbyś pracować w domu, poświęcać więcej czasu swojej rodzinie,
    przyjaciołom lub hobby? Dałeś już sobie spokój z tymi wątpliwymi ofertami,
    które obiecują wszystko a zostawiają cię z niczym? JA TEZ!!! To, dlatego
    stałem się Pracownikiem e-mailowym. Prowadzę cały interes on-line, co
    oznacza, iż mam bardzo niskie koszty ogólne i mogę wykonywać cala moja prace
    w zaciszu i wygodzie mojego własnego domu, według mojego rozkładu.
    Potencjalnie możesz zarobić 2.000 do 5000 zł w niepełnym wymiarze czasu lub
    5.000 - 15.000 w pełnym wymiarze czasu!! Zapewnione pełne przeszkolenie
    on-line. Nie potrzeba żadnych opłat góry. Wszystkiego, czego potrzebujesz to
    komputer z dostępem do sieci e-mail, trochę wolnego czasu oraz chęć zmiany
    kierunku twego przyszłego życia!

    W celu uzyskania dalszych informacji, skontaktuj się p...@o...pl w
    temacie proszę wpisać JESTEM ZAINTERESOWANY (A)

  • 2. Data: 2004-02-24 13:04:42
    Temat: Re: PRACA W DOMU! Bądź szefem dla siebie!
    Od: " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Program21 <p...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > komputer z dostępem do sieci e-mail, trochę wolnego czasu oraz chęć zmiany

    SZPITAL PSYCHIATRYCZNY W DOMU?! Bądź lekarzem i pielęgniarzem dla siebie!!!

    Marek

  • 3. Data: 2004-02-24 13:15:24
    Od: "Program21" <p...@o...pl>

    to nie spam, to reklama!!!

  • 4. Data: 2004-02-24 13:20:04
    Od: <m...@b...net>

    " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message

    > SZPITAL PSYCHIATRYCZNY W DOMU?! Bądź lekarzem i pielęgniarzem dla
    siebie!!!

    ech, ale po co bylo powtarzac ten dlugawy spam? wystarczylbym sam
    komentarz...

    marek

  • 5. Data: 2004-02-24 13:28:12
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-24 14:15, osoba przedstawiająca się jako "Program21" napisała
    co następuje:

    > to nie spam, to reklama!!!

    Reklama na grupie nie przeznaczonej do reklamy to spam.
    Jeśli oferujesz pracę to na pl.praca.oferowana.
    Jeśli chcesz się tylko ogłosić to pl.ogłoszenia.*

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 6. Data: 2004-02-24 14:37:06
    Od: " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pe.Ka <c...@t...cy> napisał(a):

    > Jeśli oferujesz pracę to na pl.praca.oferowana.

    Na pl.praca.oferowana moderator najprawdopodobniej przyciąłby
    mu równo z trawą ten lukratywny interes :)))

    Marek

  • 7. Data: 2004-02-24 14:53:01
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-24 15:37, osoba przedstawiająca się jako " Marek" napisała co
    następuje:

    > Na pl.praca.oferowana moderator najprawdopodobniej przyciąłby
    > mu równo z trawą ten lukratywny interes :)))

    Czemu ? Jeśli wyśle posta zgodnie z FAQ ? ;)

    _ _ _

  • 8. Data: 2004-02-24 15:40:32
    Od: <m...@b...net>

    "Program21" <p...@o...pl> wrote in message
    > to nie spam, to reklama!!!

    i to w dodatku zielony spam, bo czyta grupe dyskusyjna, zamiast
    wysylacwysylacwysylac ;)
    a poza tym, jako czlowiek zgryzliwy, podejrzewam Cie tez o to, ze w ten
    sposob zbierasz "zywe" adresy internetowe od frajerow, zeby je potem
    odsprzedac. Ale w sumie dla mnie to bez znaczenia.

    marek