PracaGrupypl.praca.dyskusje › ANALITYK DS. SYSTEMÓW INF. - co napisać w LM ??

  • 1. Data: 2004-02-24 11:18:32
    Temat: ANALITYK DS. SYSTEMÓW INF. - co napisać w LM ??
    Od: "P.W." <u...@o...pl>

    Nie wiem jakie cechy, umiejetności, doświadczenia mogą być ważne i na co
    zwrócić uwagę...

    Ludzie ... please ... help

  • 2. Data: 2004-02-24 11:23:43
    Temat: Re: ANALITYK DS. SYSTEMÓW INF. - co napisać w LM ??
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-02-24 12:18, Użytkownik P.W. napisał:

    > Nie wiem jakie cechy, umiejetności, doświadczenia mogą być ważne i na co
    > zwrócić uwagę...
    >
    > Ludzie ... please ... help

    - umiejętność logicznego myślenia i kojarzenia faktów
    - wykształcenie matematyczne lub pokrewne
    - znajomość systemów informatycznych,

    i nie wiem co tam jeszcze

    --
    Witiia

  • 3. Data: 2004-02-24 11:25:01
    Od: maciej rzepkowski <m...@4...net>

    P.W. wrote:

    > Nie wiem jakie cechy, umiejetności, doświadczenia mogą być ważne i na co
    > zwrócić uwagę...
    >
    > Ludzie ... please ... help

    Analityk to chyba musi umiec analizowac, czyli na podstawie zdobytej
    informacji ma wyciagac wnioski, i przedstawiac racjonalne rozwiazania
    problemu,

    Czyli reasumujac:
    a) bierzesz ogloszenie,
    b) czytasz go,