PracaGrupypl.praca.dyskusje › Brak PIT-11

  • 1. Data: 2004-02-24 08:48:27
    Temat: Brak PIT-11
    Od: "groszek" <g...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Pracodawca nie przysłał mi PITa, chociaż termin ustawowy był do 31 stycznia.
    Wysłałem ponaglenie i nic. Nie mam jak się rozliczyć, bo dostałem tylko
    3 "gołe" wypłaty netto na konto i nie mam żadnych kwitów z wypłat, aha, ZUS-u
    też nie płacił. Co radzicie? Czy nie ma bata na takich pracodawców? (Dodam
    jeszcze, że zostałem z pracy wywalony, bo się upomniałem o swoje, więc
    skierowałem sprawę do sądu pracy o niepłacenie). Ale rozliczyć się z Urzędem
    Skarbowym jakoś muszę, tylko jak?

  • 2. Data: 2004-02-25 14:14:12
    Temat: Re: Brak PIT-11
    Od: "z_krakowa_ona" <z...@o...pl>

    Użytkownik "groszek" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:c1f34r$3he$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > jeszcze, że zostałem z pracy wywalony, bo się upomniałem o swoje, więc
    > skierowałem sprawę do sądu pracy o niepłacenie). Ale rozliczyć się z

    Możesz złożyć pismo o tym że pracodawca nie wystawił Ci PITu 11 i nie masz
    się jak rozliczyć i koniecznie podaj w nim Swój i pracodawcy NIP... składa
    się to na dziennik podawczy Urzędu Skarbowego zgodnie z właściwością
    miejscową.

    P US Ewa