PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzućcie okim na mój cv i lm [ponownie] › Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
    From: Kaizen <x...@c...sz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
    Date: Sun, 06 Nov 2005 17:03:32 +0100

    Pięknego dnia Sun, 6 Nov 2005 16:14:36 +0100, "Meantic"
    <m...@i...pl> zakodował:

    >tekstami wskażcie, pomożcie, doradzcie,

    Przecież dostałeś całą masę konkretnych uwag co do APLIKACJI. A Ty od
    razu przenosisz tę krytykę na siebie i bronisz się przed tymi
    "atakami" zamiast uwzględnić uwagi i poprawić aplikację.

    >zaprosić na rozmowę. Czy to wynika, że w Polsce nie ma dobrych HR'ców, nie
    >raczej wybitnych ludzi z działu HR. Jeśli cześć z nich myśli tak jak wy to
    >mam małe szanse na znalezienie pracy.

    Nie szukaj winy w innych. To nie Ty masz zmienić HRowów (jacy by oni
    nie byli) tylko przygotować aplikację tak, by ich zacikawiła.

    > Staram się przedstawić jak najepiej a
    >jestem odbierany jak najgorzej.

    Nie Ty, tylko Twoje narcystyczne CV i LM. Nie pisz (po raz kolejny
    powtarzam) "jestem super", "dostaję różne nagrody", "mam wiele
    sukcesów" itp. KONKRETY, przykłady, fakty. Nie umieszczaj w CV i LM w
    ogóle przymiotników wartościujących. Nie pisz "znacząco usprawniłem
    cośtam" tylko "wdrożyłem zmiany które skróciły średni czas
    opracowywania oferty z 5 do 3 dni roboczych" itd.

    >nikomu nie życzę takiej ostrej krytyki z jaką spotykam się na grupą. Ale
    >upuście trochę krwi.

    A ja bym chciał taką konstruktywną krytykę, jaką Ty otrzymałeś, gdybym
    o coś pytał. Zauważ, że większość opinii jest zgodnych i wytykają Ci
    te same wady aplikacji - więc to nie przypadek ani widzimisię jednej
    osoby. Zastanów się nad tym. Ale pomyśl też o swoim nastawieniu do
    innych ludzi. Nie walcz z ich przekonaniami i ich poglądami.
    Zaakceptuj, że mogą mieć swoje zdanie.

    Przygotuj aplikację zgodnie z uwagami i wyślij do kilku firm - jestem
    przekonany, że odzew będzie znacznie większy, niż gdybyś wysłał obecną
    wersję.

    I jeszcze jedna uwaga - nie znam człowieka, który wolałby pracować z
    osobą obnoszącą się ze swoją lepszością (niezależnie od tego, ile w
    tym jest prawdy - może być nawet geniuszem) niż z osobą skromną. A
    ideałem jest skromny geniusz (który zna swoją wartość, ale się nie
    wywyższa i akceptuje zdanie i inność innych ludzi).
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded