PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzućcie okim na mój cv i lm [ponownie] › Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
  • Data: 2005-11-06 19:56:38
    Temat: Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Meantic <m...@i...pl> napisał(a):

    > Wiem, powinienem do CV dorzucać "kopertę" wtedy Ty na pewno zaprosibyś mnie
    > na rozmowę.
    rzecz w tym, ze bym cie nie zaprosil. gdyby jednak to zawartosc koperty
    polecilbym ci wplacic na dom_dziecka_3 w gliwicach, w ktorym to pracuje
    moja znajoma i pewnie zrobi z nich pozytek :)

    > Zresztą dobry HR szuka osobowości do pracy A NIE CV I LM.
    strzal w 10! osobowosc zdecydowanie sie przydaje.
    tylko dobre CV i LM sa przepustka do spotkania z HR

    > Czy chcą zatrudnić pracownika szukasz ładnej cv i dobrze stworzonego lm?
    nie korzystam z osob z zewnatrz. mam staly sklad i nie chce go zmieniac.
    jesli juz ktos jest potrzebny to zaczynam i koncze na tych ktorych znam
    i wiem, ze nie sa problematyczni.

    > Szukasz osoby która sprosta wyzwaniom stwianym przez firmę.
    wymagania to jedno, a praca z ludzmi to dwa. wole takiego ktory sie wyrobi
    niz takiego, ktory zjadl wszystkie rozumy.

    mowiac juz tak na spokojnie to przespij sie z tym wszystkim, idz na spacer
    i przemysl. potem zrob sobie pare dni wolnego. jak juz odpoczniesz moze wtedy
    siadziesz do tego jak trzeba i zaskoczysz nas pozytywnie :)