PracaGrupypl.praca.dyskusjeRzućcie okim na mój cv i lm [ponownie] › Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
  • From: fabio <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rzućcie okim na mój cv i lm [ponownie]
    Date: Sun, 6 Nov 2005 15:51:45 +0100

    In article <dkl0kc$84k$1@atlantis.news.tpi.pl>, m...@i...pl
    says...

    > Wiem, powinienem do CV dorzucac "koperte" wtedy Ty na pewno zaprosibys mnie
    > na rozmowe.

    Po co komu Twoja koperta? Zeby pozniej wykonywac za Ciebie prace, bo Ty
    sie obrazisz i stwierdzisz, ze nie bedziesz robil?

    > Zreszta dobry HR szuka osobowosci do pracy A NIE CV I LM.

    CV oraz list motywacyjny duza mowia o Twojej osobowosci. Jak chcesz
    zaprezentowac komus swoja osobowosc, skoro nikt Cie nie da tej szansy,
    bo Twoje CV oraz list sa nieefektywne? Czy nie sadzisz, ze te 5 miesiecy
    poszukiwania pracy oraz brak odzewu sa podsumowaniem sposobu w jaki sie
    prezentujesz? Czy sadzisz, ze po prostu wszyscy sie myla?

    > Czy chca zatrudnic
    > pracownika szukasz ladnej cv i dobrze stworzonego lm? Szukasz osoby która
    > sprosta wyzwaniom stwianym przez firme.

    Skoro Ty wiesz lepiej, kogo poszukuja firmy, zaloz swoja wlasna. Albo
    zostan konsultantem. Mozesz niezle zarobic. Problem jednak w tym, ze
    bedziesz musial pisac oferty. Przekonujace. Nie pyszalkowate.

    ..:: fabio