PracaGrupypl.praca.dyskusjeRysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej... › Re: Rysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej...
    From: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rysowanie na rozmowie kwalifikacyjnej...
    Date: Fri, 25 Nov 2005 19:13:08 +0100

    Aleksander Galicki napisał(a):

    > Alez ja uwaznie czytam. Przeczytalem m.i. "a test drzewa bezpośrednio wynika
    > z teorii grafologii Maxa Pulver'a". No wiec jesli test "wynika" z teorii, a
    > teoria jest pseudonaukowa, to jaki jest test? Pytanie retoryczne - nie musisz
    > odpowiadac :-)
    "Teoria jest pseudonaukowa" niecierpiącym sprzeciwu głosem zagrzmiał
    Aleksandet Galicki - programista i integrator systemów informatycznych.

    Do pełnego obalenia psychologii i psychiatrii brakuje nam jeszcze opinii
    ornitologa, kierowcy Jelcza, technika żywienia zbiorowego, seksera i
    kombatanta ZBOWiD. Bo któż inny może coś powiedzieć na temat psychologii?

    Pytanie retoryczne. Nie musisz odpowiadać.

    pozdr.
    m.

    EOT.