PracaGrupypl.praca.dyskusjeRynek pracy dla adminow w Wawie › Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
    Date: Sun, 18 Dec 2005 14:56:24 +0100

    W wiadomości news:jegaq1td3s7aciiam820vps38r3mohipg0@4ax.com Bremse
    <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > pan. Ty będziesz mógł jedynie usiłować wybrać czy służyć temu czy innemu.
    > No i o to się rozchodzi. Czy ktoś mi wreszcie pozwoli mieć możliwość
    > _wyboru_?

    Przecież masz, czego Tobie jeszcze brakuje? Tylko nie

    > Uff, ulżyło mi. Dziękuję za tą alternatywę i mam nadzieję że chociaż
    > tego ci wspaniałomyślni socjaliści mi nie zabronią.

    > pod tym terminem rozumieć) jest naprawdę elastyczne. Niemniej tylko
    > kompletne głupki nie umieją skorzystać z możliwości jakie daje w tym
    > zakresie polskie prawo i jazgoczą coś o zniesieniu KP itp.

    > Dziękuję za analizę mojego poziomu intelektualnego.
    Nie bierz, proszę, wszystkiego do siebie, nie jesteś pępkiem świata. Ja nie
    analizuję Twojego poziomu intelektualnego ale mam prawo do oceny
    postrzeganych zjawisk szczególnie, że oceniam właśnie _zjawiska_, bez
    konkretnej personifikacji.

    > Chociaż
    > zastanawiam się jak w takim razie nazwać tych pracujących na zasiłki
    > (chorobowe, dopłaty, stypendia, pomoc, czy jak to tam nazwać) dla tych
    > beneficjentów, którzy gdyby wzięli się do roboty obyliby się bez tego?
    > Może rogatą elitą narodu?
    Nie, to są po prostu ubezpieczeni. Aczkolwiek sam system jako taki jest
    debilny, chamsko monopolistyczny, korupcjogenny i wysoce nieefektywny.
    Niemniej to nie ich wina.

    > Wciąż nie rozumiem jaki masz interes w propagowaniu tych różnych idei
    > dotyczących "ochrony" poszkodowanych przez los.
    Spokojne sumienie, szacunek do siebie, poczucie bycia porządnym człowiekiem,
    eeee - takie tam bzdety, zostaw, nie zrozumiesz...

    > Pochwal się ile
    > procent Twoich dochodów stanowią zasiłki/dopłaty/renty/itp., to może
    > jakoś to zrozumiem... .
    Zero. Było i jest. Nie wiem jak będzie.
    Już zrozumiałeś?

    Jotte