PracaGrupypl.praca.dyskusjeRynek pracy dla adminow w Wawie › Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
  • Data: 2005-12-18 15:19:45
    Temat: Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1nuaq1911f2hf319tc8f79b3r0216p12ro@4ax.com Bremse
    <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > odwal.
    No patrz vertretcie, Tobie pozwolił pracować za ile chcesz, a mi
    > już umowy o pracę ze stawką 200 zł/msc nie chce dać podpisać.
    Wnioskując nie użyłeś intelektu i stąd to fałszywe wrażenie.
    Wykonywanie pracy zarobkowej nie jest równoznaczne z podpisaniem umowy o
    pracę. Umowa o pracę to dokument powodujący powstanie stosunku pracy
    określonego w KP. Zawsze możesz wykonywać pracę w oparciu o inne rozwiązania
    prawne.

    > Wystarczy, że będziesz głodny ty i twoja rodzina.
    > Aha, i wtedy pójdziesz po zasiłek i zapomogi,
    Skorzystam z przysługujących mi uprawnień.
    Sram na ocenę tego przez innych.

    > ewentualnie na żebry,
    To akurat nie Twoja sprawa.

    > bo
    > okaże się że nie będziesz mógł podpisać umowy o pracę ze stawką np.
    > 599 zł brutto?
    Czy nie ustaliliśmy, że będziesz się martwił o siebie, a nie o innych?

    Jotte