PracaGrupypl.praca.dyskusjeRynek pracy dla adminow w Wawie › Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
  • Data: 2005-12-18 15:10:55
    Temat: Re: Rynek pracy dla adminow w Wawie
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:24raq1d9n7ucdrafbd0ncbgl145bhe8vti@4ax.com Bremse
    <bremse{usun.to}@wp.pl> pisze:

    > nie analizuję Twojego poziomu intelektualnego ale mam prawo do oceny
    > Jakie to zjawisko/a dostrzegłeś w moim intelekcie czy też
    > postępowaniu?
    Zostawmy to, ja się w ogóle do Twego intelektu i postępowania nie odnoszę.

    > A czyja? Przecież popierają ten system, no nie? Jeśli nie popierają to
    > niech zaczną postulować o jego zmianę lub zniesienie.
    Bądź poważny.

    > człowiekiem, eeee - takie tam bzdety, zostaw, nie zrozumiesz...

    > Ja wciąż nie mogę zrozumieć dlaczego duża część osób głoszących takie
    > poglądy chce mieć dobre samopoczucie kosztem innych tzn. decydować o
    > czyichś pieniądzach.
    Nie masz wyjścia. Muzisz zacząć walczyć z podatkami.

    > Żeby było śmieszniej wykazują zainteresowanie
    > majątkiem innych ludzi, jednocześnie akceptując marnotrastwo efektów
    > swojej pracy.
    O! i tu jest sedno sprawy.

    > Przecież nikt nie broni Ci oddawać kilkudziesięciu
    > procent pensji na dom dziecka, czy też wręczyć te pieniądze
    > biedniejszym sąsiadom. Dlaczego wolisz oddawać te pieniądze np. mi?
    Bo Cię lubię, brachu! ;)
    Bierz, nie wnikaj!

    > Teraz to już nic nie rozumiem. Naprawdę wolisz żeby Twoje pieniądze
    > ginęły gdzieś w systemie, zamiast samemu decydować co z nimi chcesz
    > zrobić?
    W Twoim pytaniu jest założenie. Nie zgadzam sie z nim i dlatego nie mogę Ci
    odpowiedzieć.

    Jotte