PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozwiązanie umowy - przyczyna › Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
  • Data: 2010-08-31 14:50:54
    Temat: Re: Rozwiązanie umowy - przyczyna
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No pacz pan, to straszne, ale nie wszystko w realu wygląda tak, jak to sobie
    > "wyteoretyzujesz".
    dokładnie. dlatego ci piszę, zresztą dość cierpliwie, jak to wygląda w
    rzeczywistości.
    I dodam, że przedstawiony przez ciebie sposób rozumowania jest dość
    naiwny. Dodatkowo zadziorność wskazuje że nie nabyłes jeszcze zbyt dużo
    ogłady i pokory. Do tego masz mnóstwo czasu w czasie - rzekomej - pracy
    do siedzenia w internecie. No chyba że akurat uczuliłes sie na mnie i
    przypadkiem mozesz mi odpowiadać w ciągu kilkunastu minut
    > A tak przy okazji, bo zapomniałem się wcześniej spytać - czy piszez z
    > pozycji pracownika czy pracodawcy?
    obecnie jestem pracownikiem i reprezentuję interesy pracodawcy
    (cokolwiek bys chciał przez to rozumieć)
    ponadto w swojej tzw "karierze" byłem po wielu stronach tego okrągłego
    stołu jakim jest rynek pracy.
    A piszę z pozycji człowieka, któremu mało co w zyciu się wydaje.