PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozwiazanie umowy o prace na zwolnieniu lekarskim

  • 1. Data: 2004-03-11 14:30:20
    Temat: Rozwiazanie umowy o prace na zwolnieniu lekarskim
    Od: "Borsooq" <m...@i...wywalto.pl>

    Jestem na zwolnieniu lekarskim i chcialbym rozwiązac z moim pracodawca umowe
    o prace - czy musze powrocic do pracy, czy moge wystosowac stosowne pismo
    jeszcze w trakcie trwania zwolnienia.

  • 2. Data: 2004-03-11 21:53:48
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Borsooq" <m...@i...wywalto.pl> napisał w
    wiadomości news:c2pt9s$in4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    umowe
    > o prace - czy musze powrocic do pracy, czy moge wystosowac stosowne

    O rozwiązanie umowy o pracę możesz wystąpić jeszcze podczas zwolnienia
    lekarskiego.

    Pozdrawiam

    wa