PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nauczyciel - powrot do pracy.

  • 1. Data: 2004-03-11 14:58:30
    Temat: Nauczyciel - powrot do pracy.
    Od: "knap" <e...@o...pl>

    Witam
    Pracowalem od 1994 do 1997 jako nauczyciel w szkole publicznej (liceum),
    samorządowej(3 lata), od 1997 do 1999 pracowałem jako nauczyciel w szkole
    publicznej prywatnej. Od 2000 do 2004 pracuję jako nauczyciel ale tylko na
    umowę zlecenie.
    Powinienem uzyskać mianowanie w 1997 kiedy to było, że tak powiem robione
    automatycznie z urzędu ale niestety wtedy pracowałem w szkole prywatnej i
    jakos to mi umkneło. Teraz chcę powrócić do zawodu nauczyciela ale nie chcę
    przechodzić całej procedury od zera. Więc co powinienem zrobić aby
    uznać/uzyskać, że jestem nauczycielem mianowanym w okresie 5 lat pracy mojej
    pracy (lata 1994 do 1997)?. Czy szkoła w której pracowałem w 1997-1999 moze
    (lub powinna) mi wystawić stosowne świadectwo/zaświadczenie?
    zdzis

  • 2. Data: 2004-03-11 15:29:36
    Temat: Re: Nauczyciel - powrot do pracy.
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "knap" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    moze
    > (lub powinna) mi wystawić stosowne świadectwo/zaświadczenie?

    Muszę Cię zmartwić.
    Niestety, jesteś "Stażystą" i zaczynasz od zera.