PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowy kwalifikacyjne

  • 1. Data: 2008-08-28 13:51:27
    Temat: Rozmowy kwalifikacyjne
    Od: "Wojciech Kulesza" <w o j t e k @ n o s p a m . n o p i n g . o r g>

    Witam,
    dzisiaj 5 przewidywanych rozmów kwalifikacyjnych, o 11, o 12, o 13, o 15 i o
    17. Jest 15:47 i nikt nie przyszedł. Nawet nikt nie zadzwonił, że nie
    przyjdzie. Po jaką cholerę ludzie wysyłają CV, potem się umawiają jak mają
    to wszystko w d...
    Każdy z tych ludzi wstępnie zaproponował swoją stawkę, więc skoro dzwonimy i
    się umawiamy, to oznacza, że ta stawka wstępnie nam pasuje. Więc nie może
    być mowy o tym, że za mało chcemy zapłacić.
    Czy to jest normalne?

    Wojtek

  • 2. Data: 2008-08-28 13:53:16
    Temat: Re: Rozmowy kwalifikacyjne
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Wojciech Kulesza pisze:
> [...]
    > dzwonimy i się umawiamy, to oznacza, że ta stawka wstępnie nam pasuje.
    > Więc nie może być mowy o tym, że za mało chcemy zapłacić.

    To pewnie zależy od stanowiska. Z moich obserwacji wynika, że jest to
    dość powszechne zjawisko, zwłaszcza wśród młodych ludzi.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 3. Data: 2008-08-28 13:53:19
    Od: "Wojciech Kulesza" <w o j t e k @ n o s p a m . n o p i n g . o r g>

    A tak ma marginesie, to zdarzało mi się odpisywać na posty z
    pl.praca.szukana. Myślicie, że ktoś odpowiedział...

    Wojtek

  • 4. Data: 2008-08-28 13:59:15
    Od: pietia <p...@g...com>

    Wojciech Kulesza pisze:
    > A tak ma marginesie, to zdarzało mi się odpisywać na posty z
    > pl.praca.szukana. Myślicie, że ktoś odpowiedział...
    >
    > Wojtek

    Znajomy prowadzi sklep spozywczy - chetnych do pracy nie ma (brak odzewu
    na ogloszenia), wiec zaczal samemu kontaktowac sie z ludzmi, ktorzy
    szukaja pracy: podobna sytuacja jak u Ciebie... .

  • 5. Data: 2008-08-28 15:29:44
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 28 Aug 2008 15:59:15 +0200, pietia napisał(a):

    > Znajomy prowadzi sklep spozywczy - chetnych do pracy nie ma (

    a ile proponuje?

    --
    marcin

  • 6. Data: 2008-08-28 15:33:05
    Od: pietia <p...@g...com>

    zly pisze:

    > a ile proponuje?

    Ale nawet nie chodzi o stawke - nikt nie odpowiada na ogloszenia. Jakies
    uprzedzenia przed praca w sklepie ; ) Jakby nie bylo - nie chce go
    tlumaczyc....

  • 7. Data: 2008-08-28 15:35:36
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 28 Aug 2008 17:33:05 +0200, pietia napisał(a):

    > Ale nawet nie chodzi o stawke - nikt nie odpowiada na ogloszenia.

    moze dlatego, ze nie podaje stawki ;)
    --
    marcin

  • 8. Data: 2008-08-28 15:38:19
    Od: pietia <p...@g...com>

    zly pisze:

    > moze dlatego, ze nie podaje stawki ;)

    Wez gazete - 95% ogloszen nie ma stawek w polsce :) a jak sa to sa w
    stylu: "zalezy od doswiadzenia 2000-10000" ;)

  • 9. Data: 2008-08-28 16:14:06
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 28 Aug 2008 17:38:19 +0200, pietia napisał(a):

    > Wez gazete - 95% ogloszen nie ma stawek w polsce :) a jak sa to sa w
    > stylu: "zalezy od doswiadzenia 2000-10000" ;)

    i pewnie dlatego wiekszosc mozna ogladac co tydzien ;) (dawno nie
    ogladalem, ale kiedys tak bylo) moja firma tez pare razy dala ogloszenie do
    gazety (gw) i odzew byl raczej marny
    --
    marcin

  • 10. Data: 2008-08-28 16:27:53
    Od: "tch" <t...@o...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > moze dlatego, ze nie podaje stawki ;)
    > --
    > marcin
    Ja tam szukałam jakiejś pracy w Krakowie, i stwierdziłam ze na ogłoszenia to
    moze odpowiadać ktos wyjatkowo zdeterminowany.

    Powiedzmy sobie szczerze, ze wiekszość szukajacych pracy to nie wybitni
    specjaliści. Dlatego szukałam "jakiejś" pracy i kryteria dla mnie (Kobieta z
    12 letnim dzieckiem) to w kolejności ważnosci

    miejsce
    - dwie godziny czas powrotu z pracy przerabiałam- nie wyrabiałam aby
    odebrać dziecko ze szkoły

    godziny
    (najchetniej1/2 etatu) 10-18 też przerabiałam- koszmar dla życia domowego-
    najlepiej mi sie pracowało od 7
    płaca
    - teoretycznie to jesli by była naprawdę interesujaca i jeszcze spełniała
    powyzsze wymagania to (prawie za darmo:)

    rodzaj pracy- to akurat zależne od wynagrodzenia za dwie srednie krajowe
    mogę być babcia klozetową, za mninimalne wynagrodzenie przyjme tylko ciekawą
    pracę ( dla mnie to dziedziny biologia (laboratorium akwrystyka) lub
    grafika komputerowa itp,

    Ale się rozpisałam... po prostu wsród ofert pracy są albo oferty dla
    doswiadczonych specjalistów, albo młodych osób bez doświadczenia i
    zobowiązań rodzinnych. (czyli wikt,opierunek i utrzymanie u rodziców)

    Nie wiem dlaczego ale wiekszośc pracodawców uważa ze pracownik powinien z 10
    godzin spędzać w firmie bo wtedy dobrze pracuje...a niema nic gorszego niz
    praca wktórej nie ma nic do roboty...
    wiec w końcu założyłam firmę, tylko brak mi mocno kontaktów z ludźmi ...
    http://www.tworzenie-stron.ovh.org/ilustracja-przyro
    dnicza.htm