PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowy kwalifikacyjne › Re: Rozmowy kwalifikacyjne
    From: "tch" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowy kwalifikacyjne
    Date: Thu, 28 Aug 2008 18:27:53 +0200

    Użytkownik "zly" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:wfcyx17fvzfc.dlg@piki.fixed...

    > moze dlatego, ze nie podaje stawki ;)
    > --
    > marcin
    Ja tam szukałam jakiejś pracy w Krakowie, i stwierdziłam ze na ogłoszenia to
    moze odpowiadać ktos wyjatkowo zdeterminowany.

    Powiedzmy sobie szczerze, ze wiekszość szukajacych pracy to nie wybitni
    specjaliści. Dlatego szukałam "jakiejś" pracy i kryteria dla mnie (Kobieta z
    12 letnim dzieckiem) to w kolejności ważnosci

    miejsce
    - dwie godziny czas powrotu z pracy przerabiałam- nie wyrabiałam aby
    odebrać dziecko ze szkoły

    godziny
    (najchetniej1/2 etatu) 10-18 też przerabiałam- koszmar dla życia domowego-
    najlepiej mi sie pracowało od 7
    płaca
    - teoretycznie to jesli by była naprawdę interesujaca i jeszcze spełniała
    powyzsze wymagania to (prawie za darmo:)

    rodzaj pracy- to akurat zależne od wynagrodzenia za dwie srednie krajowe
    mogę być babcia klozetową, za mninimalne wynagrodzenie przyjme tylko ciekawą
    pracę ( dla mnie to dziedziny biologia (laboratorium akwrystyka) lub
    grafika komputerowa itp,

    Ale się rozpisałam... po prostu wsród ofert pracy są albo oferty dla
    doswiadczonych specjalistów, albo młodych osób bez doświadczenia i
    zobowiązań rodzinnych. (czyli wikt,opierunek i utrzymanie u rodziców)

    Nie wiem dlaczego ale wiekszośc pracodawców uważa ze pracownik powinien z 10
    godzin spędzać w firmie bo wtedy dobrze pracuje...a niema nic gorszego niz
    praca wktórej nie ma nic do roboty...
    wiec w końcu założyłam firmę, tylko brak mi mocno kontaktów z ludźmi ...
    http://www.tworzenie-stron.ovh.org/ilustracja-przyro
    dnicza.htm