PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowy kwalifikacyjne › Re: Rozmowy kwalifikacyjne
    From: "Jackare" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowy kwalifikacyjne
    Date: Thu, 28 Aug 2008 23:35:16 +0200

    > Bo jakoś tak zawsze wychodzi, że ludzie o odmiennych interesach w Polsce
    > się
    > nie "traktują" lecz walczą ze sobą na śmierć i życie :)

    i tu właśnie leży przyczyna - w micie o odmiennych interesach. Prawda jest
    taka że interes zawsze będzie odmienny gdy ludzie nie będą się traktować jak
    ludzie. Jak dla mnie ta odmienność to patologia. Pracownik chce jak
    najwięcej dostać za nicnierobienie i to jest najbardziej patologiczne bo
    ludzie opierdalają się w robocie dla zasady - byle tylko pocwaniaczyć.
    Pracodawca chce mieć zrobiony zakres obowiązków z umowy *3 najlapiej z 200%
    przekroczeniem normy za stawkę podstawową z umowy. I jeden i drugi nie
    szanując innych nie szanuje siebie.
    Chore.
    --
    Jackare