PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowy kwalifikacyjne › Re: Rozmowy kwalifikacyjne
  • Data: 2008-08-29 08:00:15
    Temat: Re: Rozmowy kwalifikacyjne
    Od: "Wojciech Kulesza" <w o j t e k @ n o s p a m . n o p i n g . o r g> szukaj wiadomości tego autora

    > Przyznam, że jeśli nie przyjdzie i ta osoba na 17-tą to zastanowił bym się
    > czy coś z datami nie pomyliłem... W sumie jeśli by mi zależało na
    > kandydatach i z własnej ciekawości zadzwonił bym z zapytaniem co się
    > stało.

    Też mi przyszło do głowy, że coś pomyliliśmy i jak 4 osoba nie przyszła, to
    zaczęlismy dzwonić i tak:
    - 2 osoby nie odbierały
    - 1 rżnęła głupa, że nic nie wiedziała
    - 1 twierdziła, że owszem, była umówiona, ale jest to już nieaktualne

    Osoba na 17 była.

    > Szkoda, że nie napisałeś jakie stanowisko/branża i jakie okolice. Dość
    > często ktoś ze znajomych szuka pracy i trafia się w ten sposób dobry
    > pracownik. Ma to oczywiście swoje i złe strony: jak coś jest nie tak to
    > opisze to na liście ;-).

    Akurat to nie ma większego znaczenia, bo teraz szukamy
    telemarketera/handlowca, a wcześniej szukalismy informatyka i było ciut
    lepiej, ale podobnie.

    Wojtek