PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa na Poczcie Polskiej › Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
  • Data: 2005-03-29 15:11:11
    Temat: Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:opsoemh7vjz2c1mg@blaster T.Omasz
    <t...@f...pl> pisze:

    > Możesz podać jeden taki trzydziestoletni przykład?
    Jest w topicu. ;))

    > Normalna konkurencyjność to brak przepisów ograniczających powstawanie
    > konkurencji. Tylko tyle i aż tyle.
    Za proste. Są rodzaje działalności wymagające koncesji, uzyskania uprawnień,
    kontrola źródeł kapitału itp. itd., co właśnie ogranicza powstawanie
    konkurencji, a jest konieczne. Wg mnie niełatwo zbudować rozwiązanie
    systemowe. Szczególnie w kraju o gospodarce przez ponad 40 lat deprawowanej
    przez centralne sterowanie, i który dopiero 16-ty rok funkcjonuje w oparciu
    o - dość wczesną zresztą - formę rozwoju kapitalizmu.
    Krótko mówiąc: łatwiej zapobiegać niż leczyć.

    Jotte