PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa na Poczcie Polskiej › Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
  • Data: 2005-03-27 16:35:01
    Temat: Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T.Omasz" <t...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:opsoaorre1z2c1mg@blaster...

    > Nąsęs. TPSA handluje impulsami elektrycznymi, które same wieją kędy chcą,
    > a Poczta Polska wozi listy, które hm, trzeba nosić.

    To, ze pewna ilosc ludzi jest potrzebna do wykonywania zadan nie oznacza, ze
    w chwili obecnej nie ma nadzatrudnienia. Nie wiem, jak z tym jest na
    Poczcie, ale sadzac po licznych innych panstwowych firmach nie da sie
    wykluczac, ze np. trzy osoby nie wykonuja pracy, ktora moglaby wykonywac
    jedna, gdyby osiagnieto normalna wydajnosc.

    BTW w ograniczonym zakresie listy da sie wozic przy okazji. Znam firme,
    ktora komunikuje sie miedzy trzema duzymi polskimi miastami, gdzie ma
    oddzialy. Trzeba przekazywac oryginaly papierowych dokumentow. Znalezli duza
    firme transportowa, ktorej kierowcy codziennie kursuja na odpowiednich
    trasach i dogadali sie z nimi - szybciej niz poczta i taniej niz firma
    kurierska.

    I.