PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna - zakres podawanych danych › Re: Rozmowa kwalifikacyjna - zakres podawanych danych
  • Data: 2005-05-29 21:53:26
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna - zakres podawanych danych
    Od: "Raveman" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jb" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:d6uqc2$864$1@inews.gazeta.pl...
    > Choć z drugiej strony w dużej firmie rekrutację może przeprowadzać
    > sostra, kuzynka lub po prostu znajoma Twojego szefa...
    moze tez seryjny morderca albo psychopata i zabije cie na rozmowie o prace
    ... po co ryzykowac? :P
    popadanie w paranoje nie jest rozwiazaniem, jak ktos ma pecha to i tak
    bedzie mial klopoty,
    wedlug mnie trzeba probowac ale starac sie by szef sie nie dowiedzial i nie
    podawac miejsca obecnej pracy
    jak to sie mowi - jesli nie strzelisz to zawsze chybisz ;)