PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG

  • 51. Data: 2003-06-27 15:07:03
    Temat: Re: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Laczek <z...@p...onet.pl> wrote:
    > Wiesz gdzie mam twoje kulturalnie zapisane imie i nazwisko? Czy to jakas
    > netykieta poslugiwac sie xywka? CO w tym zlego? Kim ty jestes zeby innych
    > kultury uczyc i jakies rewolucje na usenecie wprowadzac?
    > Ale jazda!

    Plonk trollu.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10343 dzień życia, sprawność

  • 52. Data: 2003-06-27 15:26:38
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Iza <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> wrote:
    > Zwłaszcza, że w ogłoszeniu nie było mowy o tym, w jakiego rodzaju
    > wydawnictwie (serwis internetowy/gazet itp.) jest to praca. O tym, że to ma
    > być e-gsm.pl, dowiedziałam się na GG dopiero.

    Zabawna jesteś, Izo X. W pierwszym mailu podałaś msgID tego ogłoszenia
    (4...@n...onet.pl) a tam jak byk stoi:

    "Poszukujemy osobę chętną do prowadzenia serwisu internetowym poświeconym
    telekomunikacji. Serwis znajduje się pod adresem http://www.e-GSM.pl."

    Z rozmowy:

    Ja (18:28)
    Tu ********. Czym mogę Panu służyć?
    E-GSM (18:29)
    witam
    E-GSM (18:29)
    prosze cos powiedziec o swoim doswiadczeniu telekomunikacyjnym
    E-GSM (18:30)
    i co by Pani wniosla jakby zostala Pani redaktorem naczelnym e-GSM.pl
    Ja (18:30)
    Co dokładnie chce Pan wiedzieć?
    Ja (18:30)
    Jeszcze nie znam tego serwisu
    E-GSM (18:30)
    a wchodzila tam Pani?
    Ja (18:30)
    Ale obiecuję przejrzeć

    Pierwszy ROTFL. Wybieram się na rozmowę (nawet na, ech, GG), odpowiedziałam
    na ogłoszenie w którym jasno stoi jakim serwisem trzeba się będzie zająć,
    ale tam nie zajrzałam nawet? Dziwie się, że ten facet, który z Tobą
    rozmawiał w ogóle ciągnął tę rozmowę dalej.

    Ja (19:01)
    prosił mnie Pan o kontakt na GG - sądziłam, że lekturę mojej oferty ma Pan za
    sobą....

    Kolejny ROTFL. I to piszę ktoś kto twierdzi, że w ogłoszeniu nie było
    mowy w "jakiego rodzaju wydawnictwie będzie praca" ?

    EOT, bo rączki opadły do samej podłogi.

  • 53. Data: 2003-06-27 16:19:39
    Od: d...@p...onet.pl

    > Plonk trollu.

    rzeczywiście - kulturalny cham z ciebie jakby to powiedział jeden z polityków!
    a sama rozmowa jest wyrazem dyletanctwa pseudo pracodawcy. Oferując prace musi
    zaproponowac jakąś pensje. Praca za darmo jest nielegalna, no chyba że jakiś
    wolontariat! Poza tym traktowanie nonszalancko osób ubiegających sie o te prace
    jest typowym prostactwem. Podejrzewam, że ten typ szuka naiwnych, którzy
    napiszą mu to co chce a potem stwierdzi, że ludziom sie to nie podoba i zapłaci
    jakieś grosze. Najlepiej olać takiego smutnego typa!

  • 54. Data: 2003-06-27 16:30:42
    Od: d...@p...onet.pl

    > przygotowana do tej rozmowy? nie maiła pojęcia o tym serwisie. IMO nie
    > przygotowała sie żadna ze stron

    ale może Iza nie wiedziała jaki to serwis. W ogłoszeniu mogło pasć zwykle
    określenie serwisu o tematyce takiej a takiej, bez podania danej nazwy. A co ja
    jestem wróżka? Jesli w ogłoszeniach jest napisane jeden z największych banków,
    to ja musze wiedziec jaki to bank? banków jest masa, dużych banków również jest
    troche, poznanie szczegółowej oferty kazdego z nich jest niemożliwe.

  • 55. Data: 2003-06-27 17:41:22
    Od: "KCH" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    > To ma to rzeczy anonimowy człowieku (braki w kulturze dostrzegalne
    > na wstępie), że nie ujawnia się rozmów prywatnych. Rynek pracy się
    > zawali nie z winy pracodawców, tylko z winy przepisów, polityków,
    > podatków i ogólnej degrengolady w tym kraju. Na pewno nie z winy
    > tego chłopaka z tego wortalu.

    A dzięki tej ujawnionej "prywatnej" rozmowie dowiedziałem się jak to
    wyglądało i o co chodziło. Przyznam że chciałem odpowiedzieć na to
    ogłoszenie, a efekt jest taki że nie zmarnowałem czasu Pawła i mojego bo i
    tak byśmy się nie dogadali i teraz jestem tego pewien. Kolega po prostu
    jawnie przyznał że poszukują osób które im napiszą teksty za friko! Cóż,
    widocznie to nie przypadek: jakiś miesiąc temu napisałem na tym portalu że
    jest beznadziejny i raczej tam nie zajrzę.

    Konrad Chechłacz

  • 56. Data: 2003-06-27 17:47:15
    Od: "KCH" <k...@w...pl>

    Użytkownik "tribeca" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > IMO wypadłaś fatalnie - nie znałaś serwisu, zamiast mówić o sobie,
    zadawałas
    > pytania, a już najgorsze było to:
    > E-GSM (19:04)
    > Czy moze Pani napisac dla e-GSm kilka newsow/artykulow?
    > Ja (19:08)
    > Bardzo chętnie. Jakie mają Państwo stawki?

    No proszę... A kiedy chciałbyś się dowiedzieć od pracodawcy że Ci nie
    zapłaci za wykonaną pracę?

    KCH

  • 57. Data: 2003-06-27 18:50:42
    Temat: Re:
    Od: "Mariusz Lonca" <m...@N...gazeta.pl>

    Laczek <z...@p...onet.pl> napisał(a):

    > pracodawcowi powiadasz ;) ???????

    polska jezyk - trudna jezyk, nie ?

  • 58. Data: 2003-06-27 18:59:22
    Od: p...@e...pl

    Miało byc pracodawcy.

    Przepraszam za pomylke.

    Pozdrawiam
    Pawel Gasiorski
    www.e-GSM.pl

  • 59. Data: 2003-06-27 22:53:27
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Alicja" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wydaje mi sie ze problem nie lezy w tym ze rozmowa byla przez GG. Czasem
    > jesli praca jest via net to tylko ostatni etap rozmow powinien sie odbywac
    > osobiscie.

    dokladnie, Alicja dobrze pisze ;)

    Z pracodawcami (potencjalnymi ;) nie raz i nie dwa rozmawialam przez Gadu,
    Tlen czy inny komunikator. I nie raz nie dwa zaoszczedzilam dzieki temu
    pieniazki na bilet ;)) Wole pouzgadniac czesc szczegolow przez siec, niz
    jechac z Wroclawia do Warszawy/ Gdanska/ Szczecina zeby na miejscu sie
    przekonac ze nic z tego. Po za tym taka wyprawa to strata czasu, zazwyczaj
    dzien z glowy.
    Dla mnie to rozmowa mniej wiecej taka jak przez telefon (ok, nie slychac
    intonacji glosu rozmowcy, to jest zasadniczy minus).
    Ale mam wrazenie ze coraz czesciej bedziemy sie spotykac z taka forma rozmow
    kwalifikacyjnych.

    Asiek

  • 60. Data: 2003-06-28 04:53:21
    Od: Arek S <k...@g...pl>

    <<p...@e...pl>> napisał:

    >Nic tylko patrzec co z takiej pracownicy bedzie.

    Drogi cwaniaczku, na szczesnie nie Tobie bedzie dane patrzec co z tej
    pracownicy bedzie. Na pewno znajdzie lepszego szefa od Ciebie.

    Uwazam, ze rozmowy z glabami i cwaniakami musza byc upublicznianie na
    grupach, bo inaczej nasz rynek pracy zupenie zejdzie na psy.

    Szkoda slow - facecik zaklada jakis portalik i juz zachowuje sie jak wielki
    pracodawca, skladajacy sie z najgorszych cech. Sposob, w jaki potraktowal
    potencjalna pracownice swiadczy o tym, ze do jego portalu beda pisac tylko
    amatorzy lub jego kolesie studenci.

    Wasza rozmowe wydrukowalem sobie i ilekroc bede zdolowany popatrze sobie,
    przypomne Panskie nazwisko i na pewno bedzie mi lepiej.

    --
    Arek Ś.

    Magnetic... Energetic... and... Beautiful!
    (Yello - 'Resistor')