PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG

  • 61. Data: 2003-06-28 12:24:22
    Temat: Re: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 27 cze 2003, "tribeca" <t...@g...pl> zapodal(a):

    > ona wymagała
    > odpowiedzi na swoje pytania, a sama nie odpowiadała, zresztą pytania
    > o szczegóły z CV padają na rozmowach bardzo często i nie ma się co
    > oburzać

    Na jakie konkretnie pytania nie odpowiedziala? No i "jakie jest pani
    wyksztalcenie?" nie jest "szczegolem" dotyczacym cv, a jedna z jego
    podstawowych tresci. Sczegol to np, jaki byl temat i zakres pani pracy
    magisterskiej. Ciekawe czy on chociaz jej imie znal, bo miasta w ktorym
    mieszka jak widac nie.

    Pozdr.

    --
    Lukasz "Shrek" Skorupka.

  • 62. Data: 2003-06-28 14:46:39
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    > Poniżej zamieszczam treść rozmowy (bez żadnych zmian).
    (...)
    > http://www.skan-tech.com.pl/rozmowa.txt

    Przepraszam, ale skoro bez zmian, to czy zawsze przedstawiasz się
    jako ********? To ciekawe... a jak jest w dowodzie osobistym?

    To tyle nt. tej konkretnej rozmowy, bo zdążyłem przeczytać tylko
    pierwszą linijkę.

    Co do pracy: sam ponad miesiąc temu też odpowiedziałem na to
    ogłoszenie i również poproszono mnie o rozmowę przez GG (byłem
    zdziwiony, a to i tak zbyt słabe słowo). Stawki? Zastanawiałem
    się, czy to aby nie propozycja zakucia się w kajdany i
    ziewolenia. Ale co najciekawsze: nie wiem, czy "pracodawca"
    jest pod wpływem tanich i pobieżnie przeczytanych lektur o
    psychologii, ale zanim zaczęliśmy w ogóle rozmawiać, roztoczył
    wspaniałą wizję swojego serwisu i ostrzegł, że na moje miejsce
    ma wielu chętnych, także z kierunków polonistycznych - jak
    sam określił - z uniwersytetów w całym kraju i że niczego nie
    obiecuje.

    Mija miesiąc, a Pan nadal szuka?... dziwne.
    Wydaje mi się, czy ktoś tu jest perfidnym kłamcą?

    Pozdrawiam!
    Maciek
    --
    http://www.infobroker.prv.pl/ - Ty lub Twoja firma potrzebujecie
    informacji? Chcesz wyszukać i zestawić dane efektywnie? Skorzystaj

  • 63. Data: 2003-06-28 16:16:56
    Od: "wojciech" <w...@p...onet.pl>

    > Zachęcam do zapoznania się z treścią rozmowy kwalifikacyjnej, jaka miała
    > miejsce dzisiaj na Gadu-Gadu - niezły ubaw, a niektóre teksty po prostu
    > powalają na kolana...

    Rzeczywiscie powala nie tylko na kolana skonałem ze śmiechu...o jezu....ze
    tez ziemia mosi takich ludzi jak ten niezwykle sympatyczny pan z blzej
    nieokreslonej telekomunkacji :-)

  • 64. Data: 2003-06-28 16:41:25
    Od: "wojciech" <w...@p...onet.pl>

    Ta rozmową, która przed chwilą czytałem również bardzo dobrze świadczy o
    Panu. Oczywiśćie bardzo dobrze w cudzysłowiu. To chyba syndrom dzisiejszych
    czasów, żeby szukać do pracy tzw. łosi, najlepiej z wyższym wykształceniem,
    10 letnim stażem pracy oraz zerowymi wymaganiami odnośnie wynagrodzenia.
    Gratuluje pomysłu na biznes - dużo oczekiwać w zamian nic nie dając.

  • 65. Data: 2003-06-28 19:54:41
    Temat: Re: Re:
    Od: "Kosmaty" <k...@p...onet.pl>

    > polska jezyk - trudna jezyk, nie ?

    Nie bądź nieprofesjonalny ;-))))))

    Kosmaty

  • 66. Data: 2003-06-29 00:09:40
    Od: "bAnan" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" napisał

    > Plonk trollu.

    LOL i daruje sobie jakiekolwiek komentarze

    > FYI: "Ja jestem osłem

    sam to napisales :P

    --
    pozdro, bAnan

  • 67. Data: 2003-06-29 10:38:17
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    womiej wrote:

    > zaaraguje.
    > Mam nadzieję że Pan również pokaże tego "posta" swojemu przyszłemu poważnemu
    > pracownikowi. Ttylko żeby drzwi nie rozwalił uciekając ...

    I niech umiesci na portalu dla reklamodawcow :) Ciekawe czy z nimi tez
    bedzie tak rozmawial ;)

    wer

  • 68. Data: 2003-06-29 21:16:32
    Od: "Amon" <a...@w...pl>

    Witam Wszystkich !!!

    Zaznaczam na wstępie, że owy tekst jest w swej formie nieprofesjonalny,
    brak mu kultury słowa, jest niezrozumiały itd.
    Czynie to po to by nie musieć później czytać odpowiedzi skupiających
    się na jego formie. Podarujcie sobie lekcje języka polskiego,
    bo zapewne żadne z Was drodzy grupowicze nie zna naszego języka
    ojczystego w stu procentach poprawnie.

    ...ale do rzeczy.

    LUDZIE... dlaczego skaczecie sobie do gardeł???

    Nie wiem jak jest na świecie, ale w Polsce, szukający pracy wg mnie
    jest "ofiarą".
    Jakie to ma znaczenie czy to była rozmowa prywatna, służbowa,
    rozpoznawcza czy jeszcze jakaś inna? Ważne jest, że w tym kraju
    pojawiło się masę cwaniaków, ludzi, którzy w rzeczywistości nie wiele
    potrafią zrobić sami; jedno, do czego są zdolni to oszukiwać i okradać.
    A na kim jest najłatwiej zarabiać pieniądze? Oczywiście na tych, którzy
    szukają pracy i nie znają jeszcze systemu albo na tych, którzy są na
    krawędzi i według przysłowia "tonąc chwytają się brzytwy" i pracują
    za 300 złotych na miesiąc. Wg mnie tak czy inaczej takie zachowanie
    powinno się tępić z całą surowością. Uprawianie demagogii na temat
    kultury, prywatności itd. na grupie przez niektóre osoby to dowód na to,
    że taka forma okradania innych z wiedzy i umiejętności jak najbardziej im
    pasuje!!! Nie rozumiem, co to znaczy, że "napisze Pani parę tekstów a
    czytelnicy to ocenią", przepraszam a osoba weryfikująca nie potrafi
    tego zrobić? Nie wie, co jest dobre dla serwisu a co nie?
    Więc pytam, jakie są kwalifikacje tego "ktosia". Śmieszne i żenujące.
    Bystry pracodawca zadając parę kluczowych pytań w ciągu 30 minut potrafi
    ocenić czy kandydat nadaje się na pracownika czy też nie.
    Rzekoma próba weryfikacji wiedzy na podstawie bardzo modnego w
    dzisiejszych czasach tzw."wolontariatu" jest zwykłym prymitywnym
    złodziejstwem - czasu, wiedzy i pieniędzy ofiary, których oczywiście
    ona nie dostanie, a które pozostaną na koncie złodzieja-pracodawcy.
    I dziwię się tym, którzy nie dostrzegli sedna sprawy czyli tragedii
    człowieka wykorzystywanego na wszelkiego rodzaju sposoby, tylko skupili
    się na pierdołach! (Chyba wiecie, co mam na myśli??)

    Nie chciałem tym tekstem nikogo obrazić. Ci, którzy poczują się
    dotknięci niech przeczytają jeszcze raz ten tekst i zastanowią się czy
    zarabianie pieniędzy w ten sposób ma coś wspólnego z etyką, moralnością,
    kulturą i uczciwością?

    Jeżeli ktoś dąży do tego by na cudzej krzywdzie hodować swój brzuch,
    pluskać się w prywatnym basenie i jeździć po mieście mercedesem to
    wybaczcie mi określenie, ale to jest dla mnie zwykły śmieć/pasożyt
    społeczny i nie ma tu żadnych okoliczności łagodzących.

    Pozdrawiam wszystkich pracujących i szukających pracy i życzę uczciwych
    i inteligentnych pracodawców.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 69. Data: 2003-06-30 13:13:09
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    I znowu muszę się z Toba niezgodzić. Słyszałaś że wygląd zewnętrezny też
    jest ważny, już w jakimś stopniu poznajemy pracodawcę. A tak nigdy nie wiemy
    cz rozmawiamy z 15 latkiem w sprawie pracy czy z realną osobą reprezentującą
    lepszą lub gorszą firmę. Rozmowa przez net to nie jest dobra forma
    zaprezentowania się i niezbyt odpowiednia. Wiesz jakoś skojarzyłoby mi się
    to z jakąś akwizycją itp. czyli niczym specjalnym, delikatnie mówiąc.

  • 70. Data: 2003-06-30 13:17:05
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    ...sama widzisz że możemy trafić nie wiadomo na kogo.. w tym przypadku na
    wybitnie mało odpowiedniego osobnika:) do dyskusji .... czyli jeszcze
    raz - na rozmowę kwalifikacyjną przez net w ogóle bym się nie zgodziła
    Pozdrawiam i miłego dnia