PracaGrupypl.praca.dyskusje"Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG › Re: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    From: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    Date: 27 Jun 2003 15:26:38 GMT

    Iza <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> wrote:
    > Zwłaszcza, że w ogłoszeniu nie było mowy o tym, w jakiego rodzaju
    > wydawnictwie (serwis internetowy/gazet itp.) jest to praca. O tym, że to ma
    > być e-gsm.pl, dowiedziałam się na GG dopiero.

    Zabawna jesteś, Izo X. W pierwszym mailu podałaś msgID tego ogłoszenia
    (4...@n...onet.pl) a tam jak byk stoi:

    "Poszukujemy osobę chętną do prowadzenia serwisu internetowym poświeconym
    telekomunikacji. Serwis znajduje się pod adresem http://www.e-GSM.pl."

    Z rozmowy:

    Ja (18:28)
    Tu ********. Czym mogę Panu służyć?
    E-GSM (18:29)
    witam
    E-GSM (18:29)
    prosze cos powiedziec o swoim doswiadczeniu telekomunikacyjnym
    E-GSM (18:30)
    i co by Pani wniosla jakby zostala Pani redaktorem naczelnym e-GSM.pl
    Ja (18:30)
    Co dokładnie chce Pan wiedzieć?
    Ja (18:30)
    Jeszcze nie znam tego serwisu
    E-GSM (18:30)
    a wchodzila tam Pani?
    Ja (18:30)
    Ale obiecuję przejrzeć

    Pierwszy ROTFL. Wybieram się na rozmowę (nawet na, ech, GG), odpowiedziałam
    na ogłoszenie w którym jasno stoi jakim serwisem trzeba się będzie zająć,
    ale tam nie zajrzałam nawet? Dziwie się, że ten facet, który z Tobą
    rozmawiał w ogóle ciągnął tę rozmowę dalej.

    Ja (19:01)
    prosił mnie Pan o kontakt na GG - sądziłam, że lekturę mojej oferty ma Pan za
    sobą....

    Kolejny ROTFL. I to piszę ktoś kto twierdzi, że w ogłoszeniu nie było
    mowy w "jakiego rodzaju wydawnictwie będzie praca" ?

    EOT, bo rączki opadły do samej podłogi.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10343 dzień życia, sprawność