PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG

  • 1. Data: 2003-06-26 18:37:07
    Temat: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    Od: "Iza" <RedXIII@[wytnij-caly-nawias]tlen.pl>

    Czesc

    Zachęcam do zapoznania się z treścią rozmowy kwalifikacyjnej, jaka miała
    miejsce dzisiaj na Gadu-Gadu - niezły ubaw, a niektóre teksty po prostu
    powalają na kolana...

    Odpowiedziałam na ogłoszenie (anonimowej firmy): Redaktor Naczelny
    poszukiwany/Cała Polska
    news:4aac.00000363.3ef7604e@newsgate.onet.pl, gdyż okazało się, spelniałam
    wszystkie opisane w nim wymagania (od sierpnia będę bez pracy).
    Otrzymałam odpowiedź z prośbą o... skontaktowanie się z gościem przez
    Gadu-Gadu, co dość szybko zrobiłam.
    Poniżej zamieszczam treść rozmowy (bez żadnych zmian). Ciekawa jestem
    Waszych opinii.

    http://www.skan-tech.com.pl/rozmowa.txt

    Iza

  • 2. Data: 2003-06-26 18:47:23
    Temat: Re: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    Od: "MW" <m...@o...pl>

    > Ciekawa jestem
    > Waszych opinii.
    >
    > http://www.skan-tech.com.pl/rozmowa.txt
    >
    > Iza

    chlopaczek ktory to prowadzi to zdaje sie student i ma na imie Pawel. mysle ze
    zachowal sie co najmniej nieprofesjonalnie i wnioskujac po twoim doswiadczeniu
    to mysle ze mozesz znalezc duzo lepsza robote....a z tego co wiem prywatnie
    (chociaz to nie jest pewne na 100%) to nie jest to zbyt dochodowa robota,
    dopiero licza na to ze portal zacznie generowac jakies powazniejsze zyski w
    przyszlosci....
    pozdr

  • 3. Data: 2003-06-26 18:56:52
    Temat: Odp: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    Od: "Siara" <e...@w...pl>

    Użytkownik Iza <RedXIII@[wytnij-caly-nawias]tlen.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bdfea9$5r2$...@a...news.tpi.pl...
    > Czesc

    > Poniżej zamieszczam treść rozmowy (bez żadnych zmian). Ciekawa jestem
    > Waszych opinii.
    >
    > http://www.skan-tech.com.pl/rozmowa.txt
    >
    > Iza

    Czytając tę rozmowe odniosłem dziwne wrażenie, że to Ty jesteś pracodawcą a
    nie ten X.
    A poza tym kto prowadzi rozmowy o pracę przez gg?? Chyba X jest jakimś
    ewenementem!!! Poza tym on nie szuka pracownika tylko kogoś kto zapełni za
    friko ramówkę jego szmatławca. Szczerze mówiąc nie chce już czytać jego
    gazet.

    Poza tym to naprawdę jakis półgłówek który siedzi na stanowisku za swoje
    znajomości i nie ma pojęcia co "on biedny ma robić"!!! Nawet nie wie czego
    chce!! O co pytać!!
    Ciekawi mnie tylko ile za to pieprzenie przez gg zarabia???

    pozdrawiam Siara
    press e...@w...pl

  • 4. Data: 2003-06-26 18:57:33
    Od: kRzys punkRacy <p...@N...interia.pl>

    On Thu, 26 Jun 2003 20:37:07 +0200, "Iza"
    <RedXIII@[wytnij-caly-nawias]tlen.pl> wrote:
    >Poniżej zamieszczam treść rozmowy (bez żadnych zmian). Ciekawa jestem
    >Waszych opinii.
    >
    >http://www.skan-tech.com.pl/rozmowa.txt
    jak dla mnie cwaniaczek (jedna z najgorszych cech), ktory chce zaropic
    minimalnym kosztem na czyiejs pracy/doswiadczeniu.. ciekawe jakby sie
    zachowal na zywo szczeniak..

    --
    -[ kRzys punkRacy :: punkracy[wiesz_malpa]interia.pl ]--
    -------------[ www.wzorowy.prv.pl :: gg154039 ]---------

  • 5. Data: 2003-06-26 19:08:59
    Od: "Siara" <e...@w...pl>

    Użytkownik MW <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bdff3m$7oq$...@n...onet.pl...

    > chlopaczek ktory to prowadzi to zdaje sie student i ma na imie Pawel.
    mysle ze
    > zachowal sie co najmniej nieprofesjonalnie...

    Delikatnie to ująłeś. Myśle że z takim podejściem nie ma szans aby portal
    przynosił zyski...
    Wiesz, może mi się wydaje, ale nie traktuje się tak ludzi, a przynajmniej
    nie powinno!

    pozdrawaim Siara
    press e...@w...pl

  • 6. Data: 2003-06-26 19:13:37
    Od: "Iza" <RedXIII@[wytnij-caly-nawias]tlen.pl>

    Użytkownik "MW" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dopiero licza na to ze portal zacznie generowac jakies powazniejsze zyski

    Oj, chyba nie dostałam tej pracy, buuu ;-))))
    Może się przeliczyć co do tych zysków. Poza tym jak na razie serwis jest
    cieniutki, dlatego szybko zdałam sobie sprawę, że po prostu szuka człowieka
    do pracy za bliżej nie znaną wypłatę w bliżej nieznanej przyszłości.

    Iza

  • 7. Data: 2003-06-26 19:15:22
    Od: g...@o...pl

    No cóż , moim zdaniem to nie "student" , chłopaczek też nie , ale świr w
    czystej krystalicznej postaci.
    Niestety coraz częściej będziemy szukać pracy u tych co potrzebują nie wiadomo
    jakich fachowców , ale pieniędzy dla nich nie mają.

    Pozdrawiam i powodzenia
    Grażyna

  • 8. Data: 2003-06-26 19:15:24
    Od: "Siara" <e...@w...pl>

    To jest to - nic dodać nic ująć :)

    --
    Pozdrawaim Siara
    press e...@w...pl

  • 9. Data: 2003-06-26 19:24:48
    Od: "Siara" <e...@w...pl>

    Ten ktoś nawet chyba nie wie dokładnie kogo chce zatrudnić...
    --
    Pozdrawaim Siara
    press e...@w...pl

  • 10. Data: 2003-06-27 00:38:53
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    MW <m...@o...pl> wrote:
    > chlopaczek ktory to prowadzi to zdaje sie student i ma na imie Pawel.

    http://www.e-gsm.pl/s1.php3?id=onas

    Rozmowa kwalifikacyjna przez Gadu-Gadu zakrawa na żart. Publikowanie
    prywatnej rozmowy tu również nie za dobrze świadczy o szukającej
    pracy.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10343 dzień życia, sprawność