PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG

  • 11. Data: 2003-06-27 05:49:29
    Temat: Re: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    Od: "Iza" <RedXIII@[wytnij-caly-nawias]tlen.pl>

    Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:bdg3mt$bso$6@absolut.sgh.waw.pl...
    > Publikowanie
    > prywatnej rozmowy tu

    T0 nie byIa rozm0wa prywatna.

    Iza

  • 12. Data: 2003-06-27 06:30:33
    Od: "Jakub Zysnarski" <j...@n...onet.pl>

    Mi to przypomina oferty aagencji reklamowych w stylu "Konkurs na hasło".
    Przyslij z 10 propozycji, a jak nam się ktoras spodoba, to zapłacimy.
    Oczywiście nie spodobała się żadna, ale to, że została wykorzystana, to
    tylko szczegół.

    Jakub

  • 13. Data: 2003-06-27 06:53:05
    Od: "Laczek" <z...@p...onet.pl>

    Sposob prowadzenia rekrutacji nawet nie zasluguje na komentarz, podobnie jak
    poziom tego goscia, to jakas kpina.
    Za to osobe z Twoim doswiadczeniem/wyksztalceniem chetnie poprosze o
    czestsze udzielanie sie na grupie, na pewno przyda sie Twoja pomoc wielu
    grupowiczom szukajacym zajecia. Jak Ty sie wyrobilas z tyloma kierunkami
    studiow? Podziwiam!
    pzw
    Laczek

  • 14. Data: 2003-06-27 06:55:31
    Od: "Laczek" <z...@p...onet.pl>

    Publikowanie
    > prywatnej rozmowy tu również nie za dobrze świadczy o szukającej
    > pracy.

    Chyba kpisz sobie czlowieku, co to ma do rzeczy? O takich rzeczach powinni w
    telewizji mowic, cytowac, takie postawy trzeba niszczyc, bo rynek pracy juz
    popsuty calkiem sie zawali.

  • 15. Data: 2003-06-27 07:52:30
    Od: Kamil Burzynski <n...@n...com>

    On Thu, 26 Jun 2003 21:24:48 +0200, Siara wrote:
    > Ten ktoś nawet chyba nie wie dokładnie kogo chce zatrudnić...

    To nie jest najgorsze. Najgorsze jest to, ze on nawet nie umie rozpoznac
    kompetentnej osoby rozmawiajac z nia.

    --
    Best regards from
    Kamil Burzynski

  • 16. Data: 2003-06-27 08:48:16
    Od: p...@e...pl

    > Użytkownik "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> napisał w wiadomości
    >
    > T0 nie byIa rozm0wa prywatna.
    >
    > Iza

    Jak nie prywatna to jaka?

    Pozdrawiam
    Pawel Gasiorski
    www.e-GSM.pl

  • 17. Data: 2003-06-27 08:54:15
    Od: p...@e...pl

    Bardzo dobrze to o Pani swiadczy, udostepnienie naszej prywatnej rozmowy.
    Niestety myli sie Pani, nie byla to rozmowa kwalifikacyjna lecz rozpoznawcza.
    Z osoba powazna (nie taka jak Pani) jestem umowiony dzis na spotkanie w
    sprawie podjecia pracy. Mam nadzieje, ze pokaze Pani tego posta swojemu
    przyszlemu pracodawcowi, ciekawe jak on na ten nie profesjonalizm zaaraguje.

    Nic tylko patrzec co z takiej pracownicy bedzie.

    Pozdrawiam
    Pawel Gasiorski
    www.e-GSM.pl

  • 18. Data: 2003-06-27 08:59:25
    Od: "tribeca" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Iza" <RedXIII@[wytnij-caly-nawias]tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Poniżej zamieszczam treść rozmowy (bez żadnych zmian). Ciekawa jestem
    > Waszych opinii.

    IMO wypadłaś fatalnie - nie znałaś serwisu, zamiast mówić o sobie, zadawałas
    pytania, a już najgorsze było to:

    E-GSM (18:53)
    jakie ma Pani wyksztalcenie?
    Ja (18:54)
    prościej będzie, jak otworzy Pan moje CV - wysłałam wczoraj

    i to: Ja (19:01)
    prosił mnie Pan o kontakt na GG - sądziłam, że lekturę mojej oferty ma Pan
    za
    sobą....

    i to
    E-GSM (19:04)
    Czy moze Pani napisac dla e-GSm kilka newsow/artykulow?
    Ja (19:08)
    Bardzo chętnie. Jakie mają Państwo stawki?

  • 19. Data: 2003-06-27 09:00:16
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    Iza te

  • 20. Data: 2003-06-27 09:09:36
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    > Jak nie prywatna to jaka?
    >

    > Pozdrawiam
    > Pawel Gasiorski
    > www.e-GSM.pl

    Panie Pawle,
    nie przesadzajmy. Nawet jesli byla prywatna to nie osobista ani poufna ani
    intymna. Pani Iza miala pelne prawo ja opublikowac. Dobrze ze to zrobila, bo
    ostrzegla innych a poza tym na pewno Pan zauwazyl, ze wiecej osob odwiedzilo
    Pana strone. A tak w ogole to nie nalezy sie wstydzic ze serwis istnieje nie
    dluzej niz od pazdziernika 2002. Serwery, na których jest utrzymywana domena
    (prywatna nie firmowa) tez sa prywatne i zalozone o ile sie nie mysle w
    lipcu 2002.

    Na Pana miejscu wyciągnełabym wnioski z posta Pani Izy i poszukala mlodych
    studentow, ktorzy napisza artykuly za mozliwosc nabycia doswiadczenia.

    Alicja