PracaGrupypl.praca.dyskusje"Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG › Odp: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    From: "Siara" <e...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: "Rozmowa kwalifikacyjna" przez GG
    Date: Thu, 26 Jun 2003 20:56:52 +0200

    Użytkownik Iza <RedXIII@[wytnij-caly-nawias]tlen.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bdfea9$5r2$...@a...news.tpi.pl...
    > Czesc

    > Poniżej zamieszczam treść rozmowy (bez żadnych zmian). Ciekawa jestem
    > Waszych opinii.
    >
    > http://www.skan-tech.com.pl/rozmowa.txt
    >
    > Iza

    Czytając tę rozmowe odniosłem dziwne wrażenie, że to Ty jesteś pracodawcą a
    nie ten X.
    A poza tym kto prowadzi rozmowy o pracę przez gg?? Chyba X jest jakimś
    ewenementem!!! Poza tym on nie szuka pracownika tylko kogoś kto zapełni za
    friko ramówkę jego szmatławca. Szczerze mówiąc nie chce już czytać jego
    gazet.

    Poza tym to naprawdę jakis półgłówek który siedzi na stanowisku za swoje
    znajomości i nie ma pojęcia co "on biedny ma robić"!!! Nawet nie wie czego
    chce!! O co pytać!!
    Ciekawi mnie tylko ile za to pieprzenie przez gg zarabia???

    pozdrawiam Siara
    press e...@w...pl