PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna - proszę o podpowiedzi › Re: Rozmowa kwalifikacyjna - proszę o podpowiedzi
    From: Wild <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa kwalifikacyjna - proszę o podpowiedzi
    Date: Fri, 10 Jun 2005 19:10:02 +0200

    biedronka napisał(a):
    > Jakie mogą paść pytania na rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko referenta
    > w Kuratorium Oświaty??

    Oooo kolejny referent potrzebny......
    A kto to taki ten referent ?? Tzn. co on w rzeczywistości robi bo jestem
    ciekaw z powodu dużego zapotrzebowania w/w do różnych działów typowo
    państwowych firm (oferty pracy z USC).
    Co do podatków który to temat poruszył KrzysiekPP to ja nie mam takich
    zastrzeżeń, bo równie dobrze może to być ta część "tortu" którą
    wypracowali Twoi rodzice ;)
    Boję się tych referentów z powodu wydłużenia drogi obiegu dokumentów w
    tych czy innych placówkach spowodowanych jeszcze jedną dodatkową osobą
    która MUSI (bo jak nie to nie wiem co...) sobie dokument podbić swoją
    pieczątką.
    No chyba że referenci to tak jak praktykanci którzy służą głównie do
    przenoszenia segregatorów ("Segregator Movers") lub tłumaczenia z obcego
    na nasze oraz wypełniania pól w excelu. W sumie w tych państwowych
    firmach to tacy ludzie są potrzebni gdy Pani Hania lat 48 poszła na kawę
    i papierosa, czy też z powodu że jeszcze jej się myli klawisz Enter z Esc.

    Pozdrawiam i życzę powodzenie (tak czy inaczej)

    Wild