PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna - proszę o podpowiedzi › Re: Rozmowa kwalifikacyjna - koniec dyskusji??
  • Data: 2005-06-11 14:13:08
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna - koniec dyskusji??
    Od: 'madzik' <m...@g...niet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Biedronka:

    > Sęk w tym, że to nie pierwsza moja rozmowa kwalifikacyjna.

    Sęk w tym ,że - skoro nikt nie odpowiada - nikt nic nie wie szczególnego
    o rozmowach na takie stanowiska. Jakby ktoś wiedział, to już byś dostała
    odpowiedź.
    Zwłaszcza po trzecim pogonieniu ;-)

    > Jednak ciekawa
    > jestem, czy mogą mnie czymś "zastrzelić", dlatego pytam grupowiczów o
    > podzielenie się doświadczeniami.

    Hm.... mogą Cię pytać np. o poziom umiejętności obsługi komputera. Bądź
    szczera, bo to łatwo sprawdzić.

    > Co to jest OE?

    Program do czytania grup dyskusyjnych - ten, z którego korzystasz.

    --
    Pozdrawiam ciepło, Magda
    1. Nie dokarmiaj cudzych paranoi. |JID