PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna - proszę o podpowiedzi › Re: Rozmowa kwalifikacyjna - koniec dyskusji??
  • Data: 2005-06-11 14:06:00
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna - koniec dyskusji??
    Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-06-11 15:59:48 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *biedronka* skreślił te oto słowa:

    > Sęk w tym, że to nie pierwsza moja rozmowa kwalifikacyjna. Poprzednie
    > tyczyły się innych kompletnie stanowisk, dlatego różniły się od siebie.

    Aż tak bardzo do siebie sie rózniły, żeby podejrzewać, że kolejna rozmowa
    będzie szczególnie odmienna?

    > Zatem ciekawa jestem o co mogą pytać tym razem, bo na pewno nie o
    > wynagrodzenie, gdyż to zapewne jest ustalone z góry.

    Nawet jak wynagrodzenie jest ustalone to mogą spytać za jaką kwotę Ty
    raczysz pracowac. To zupełnie normalne.

    > To co napisałam w CV i
    > Liście motywacyjnym jestem w stanie potwierdzić pełnymi zdaniami.

    A to bardzo dużo, bo sa tacy, którzy nie pamietają co w CV napisali.

    > Zobaczą że
    > faktycznie mam dwie ręce, nogi tułów i głowę na karku. Jednak ciekawa
    > jestem, czy mogą mnie czymś "zastrzelić", dlatego pytam grupowiczów o
    > podzielenie się doświadczeniami.

    Mogą się spytać czy lubisz tańczyć, jaką ksiązkę ostatnio przeczytałaś, o
    Twoją porażkę życiową. Mnie o takie "pierdy" pytali na rozmowie w dużej
    firmie z branży IT... jak w urzędzie mają podobną fantazję - to może się
    powtórzą ;]

    > Co to jest OE?

    Żartujesz sobie, prawda???

    ps. Co wpisałas w Cv opisując swoje "kompetencje komputerowe"?
    --
    Lia