PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna - proszę o podpowiedzi › Re: Rozmowa kwalifikacyjna - koniec dyskusji??
  • Data: 2005-06-11 13:59:48
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna - koniec dyskusji??
    Od: "biedronka" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to naprawdę nie jest żadne _wyjątkowe_ stanowisko. Rozmowa też pewnie
    > nie będzie obfitowac w niespodzianki.

    Sęk w tym, że to nie pierwsza moja rozmowa kwalifikacyjna. Poprzednie
    tyczyły się innych kompletnie stanowisk, dlatego różniły się od siebie.
    Zatem ciekawa jestem o co mogą pytać tym razem, bo na pewno nie o
    wynagrodzenie, gdyż to zapewne jest ustalone z góry. To co napisałam w CV i
    Liście motywacyjnym jestem w stanie potwierdzić pełnymi zdaniami. Zobaczą że
    faktycznie mam dwie ręce, nogi tułów i głowę na karku. Jednak ciekawa
    jestem, czy mogą mnie czymś "zastrzelić", dlatego pytam grupowiczów o
    podzielenie się doświadczeniami.

    > Aha, jakby Cię spytali czy potrafisz skonfigurowac OE to odpowiedź brzmi -
    > nie :)

    Co to jest OE?

    Biedronka