PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozmowa kwalifikacyjna

  • 11. Data: 2005-12-14 17:49:53
    Temat: Re: Rozmowa kwalifikacyjna
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 13 Dec 2005 15:35:11 +0100, "Kania" <k...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >Hmmm... prawie 6 lat programuje w PHP - uwazam, ze przez ten czas moja wiedza,
    >swiadomosc bezpieczenstwa tworzonej aplikacji i wiele innych mocno sie
    >rozwinely :) Nie wspominajac o przejsciach z nizszych wersji na wyzsze, ktore
    >wymagaly pewnych zmian w dotychczasowym sposobie myslenia.

    Może uznasz to za osobiste pytanie - ale czy 6 lat programowania nie znudziło
    cię? Czy nadal zamierzasz zajmować się tylko programowaniem?

  • 12. Data: 2005-12-15 11:29:49
    Od: "Rekinek" <j...@p...fm>

    > ofertę pracy na stanowisko programisty PHP (...)
    > oferta ,,z górnej półki".

    rotfl :)

  • 13. Data: 2005-12-15 14:11:04
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Może uznasz to za osobiste pytanie - ale czy 6 lat programowania nie znudziło
    > cię? Czy nadal zamierzasz zajmować się tylko programowaniem?

    Widzisz, poza informatyka mam rowniez inne hobby :) Programowanie umozliwia mi
    tzw gimnastyke umyslu, rozwiazywanie problemow itp. Z drugiej strony koncze
    studia na wydziale psychologii SWPSu i raczej swoja kariere wiaze z pograniczem
    informatyki i psychologii niz samej informatyki.

    Najczesciej realizuje projekty dla klientow, ktorzy sie do mnie zwracaja z
    propozycja wspolpracy. Wtedy jestem rozwniez analitykiem i projektantem. Jest to
    przyjemne, ale nie wiem, czy bym sie pokusila o prace TYLKO analityka w jakiejs
    firmie.

    Z niecierpliwoscia czekam, az obronie dyplom na SWPSie - mam nadzieje ze wtedy
    duzo sie zmieni.

    Kania

  • 14. Data: 2005-12-15 15:57:47
    Od: "Rekinek" <j...@p...fm>

    Moja koleżanka jest na 4 roku informy na polibudzie warszawskiej i na 4 roku
    psychologii na uniwerku. Na polibudzie pisze magisterke o sieciach
    neuronowych, a jej specjalnosc na uniwerku to sieci ludzkie (cokolwiek
    mialoby to znaczyc :P ). Ona także twierdzi, że w przyszłości chciałaby to
    jakoś połączyć :) Nie mam powodów, by jej nie wierzyc