PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zmiana pracy - co w cv

  • 1. Data: 2005-12-12 18:53:59
    Temat: Zmiana pracy - co w cv
    Od: Rasalhague <r...@o...pl>

    Witam.

    Pracuje w małej firmie prawie juz 3 miesiące. Mam umowe o prace na okres
    próbny do 23.12.2005 r. Praca nie do końca spełnia moje oczekiwania i
    zaczełem rozglądać się za inną. Tak się zastanawiam co wpisać w cv przy
    obecnej pracy. Biorąc pod uwagę, że to moją pierwsza poważna praca, chce
    ją wpisać w cv. Napisać, że umowa kończy się 23.12.2005 czy poprostu, że
    obecnie w niej pracuje. Wiem, że pierwsze pytanie będzie dlaczego chce
    zmienić prace, ale na to jestem przygotowany ;). Tylko w jakie słowa
    ubrać zmiane obecnej pracy, aby nie wyszło, że chcą mnie zwolnić czy coś
    podobnego.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2005-12-12 19:04:55
    Temat: Re: Zmiana pracy - co w cv
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Rasalhague napisał(a):
> [...]
    > zmienić prace, ale na to jestem przygotowany ;). Tylko w jakie słowa
    > ubrać zmiane obecnej pracy, aby nie wyszło, że chcą mnie zwolnić czy coś

    Wpisz normalnie - okres zatrudnienia 9.2005 - obecnie.
    Dlaczega masz się spowiadać z intymnych uzgodnień z obecnym pracodawcą?

    pozdr.
    m.