PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa kwalifikacyjna › Re: Rozmowa kwalifikacyjna
    From: "Kania" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa kwalifikacyjna
    Date: 15 Dec 2005 15:11:04 +0100

    > Dnia 13 Dec 2005 15:35:11 +0100, "Kania" <k...@p...onet.pl>
    > wklepał(-a):

    > Może uznasz to za osobiste pytanie - ale czy 6 lat programowania nie znudziło
    > cię? Czy nadal zamierzasz zajmować się tylko programowaniem?

    Widzisz, poza informatyka mam rowniez inne hobby :) Programowanie umozliwia mi
    tzw gimnastyke umyslu, rozwiazywanie problemow itp. Z drugiej strony koncze
    studia na wydziale psychologii SWPSu i raczej swoja kariere wiaze z pograniczem
    informatyki i psychologii niz samej informatyki.

    Najczesciej realizuje projekty dla klientow, ktorzy sie do mnie zwracaja z
    propozycja wspolpracy. Wtedy jestem rozwniez analitykiem i projektantem. Jest to
    przyjemne, ale nie wiem, czy bym sie pokusila o prace TYLKO analityka w jakiejs
    firmie.

    Z niecierpliwoscia czekam, az obronie dyplom na SWPSie - mam nadzieje ze wtedy
    duzo sie zmieni.

    Kania