PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutatacja › Re: Rekrutatacja
  • Data: 2014-03-16 16:32:50
    Temat: Re: Rekrutatacja
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sama widzisz. Panstwo polskie daje pracodawcom swobodny wybór miedzy
    > niewolnikiem a pracownikiem to czemu sie dziwisz, ze wiekszosc wybiera to
    > pierwsze?
    Nie rozumiem.

    > Rządy od 1989 roku masturbują sie wzrostem PKB, a tam gdzie pracownicy
    > rządzą nie ma super wzrostu, nie ma zielonych wysp.
    Też nie rozumiem, formalnie pracownicy mieli władzę pszed 89 rokiem.

    > Pracownicy eskalacją żądań zarzynają nierentowne firmy,
    Bzdura. W okresie 89-2000, było tysiące lub miliony ludzi - pracownikuw
    upadającego pszemysłu w Polsce, ktuży pracowali za darmo, byle mieć pracę,
    by firma państwowa nie upadła.
    Gdzie tu wiedzisz eskalację żądań?

    >...Jak to jest, ze niemiecki ALDI ma niższe ceny niż polski a płaci 4x
    >wiecej pracownikom i to pokornie przynosząc wypłate co do centa terminowo w
    >zębach?

    A ta odpowiedź jest niezwykle prosta. Polacy są zmuszeni prawem płacić
    ogramny podatek do zagranicznego funduszu emerytalnego od 99 roku. Oni
    inwestują nasze polskie pieniądze tam właśnie. Na prawdę to pszejadają naszą
    pracę i stąd mają na płace, na niższe ceny.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d