PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rekrutatacja

  • 1. Data: 2014-03-13 11:26:56
    Temat: Rekrutatacja
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Szukam pracy, wysłałam CV na jakąść ofertę (do marketu Kaufland)
    Dostałam odpowiedź:
    "

    Szanowna Pani

    Dziękujemy za zainteresowanie pracą w naszej firmie oraz nadesłane
    dokumenty.
    Pani aplikacja została przekazana bezpośrednio do Działu Personalnego w
    markecie, który znajduje się najbliżej Pani miejsca zamieszkania.

    W sprawie ewentualnego zatrudnienia należy oczekiwać na informację z marketu
    lub magazynu.
    Z poważaniem

    Paulina Kądziołka
    (....)
    [załącznik "CV.doc" został usunięty przez użytkownika Paulina
    Kadziolka/MUS/PL/KAUFLAND]

    "

    Załącznik (CV) był w ortografi tradycyjnej.
    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d

  • 2. Data: 2014-03-13 11:34:29
    Temat: Re: Rekrutatacja
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 11:26:56 +0100 osobnik zwany Stokrotka
    napisał:

    > Szukam pracy, wysłałam CV na jakąść ofertę (do marketu Kaufland)
    > Dostałam odpowiedź:

    ale co piętnujesz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2014-03-13 11:34:53
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > Kadziolka/MUS/PL/KAUFLAND]
    >
    > "
    >
    > Załącznik (CV) był w ortografi tradycyjnej.

    A tak wogóle, wdzięczna jestem pobratymcom informatykom, że tak projektują i
    programują by się nie dało usunąć dokumentu bez śladu, lub by było to bardzo
    trudne.

  • 4. Data: 2014-03-13 11:37:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 13 Mar 2014 11:34:53 +0100 osobnik zwany Stokrotka
    napisał:

    > A tak wogóle, wdzięczna jestem pobratymcom informatykom, że tak
    > projektują i programują by się nie dało usunąć dokumentu bez śladu, lub
    > by było to bardzo trudne.

    wow! odkryłaś funkcjonalność Lotus Notes istniejącą od kilkunastu lat.
    Brawo. Jeszcze trochę i może odkryjesz myszkę i okienka?

  • 5. Data: 2014-03-13 11:40:47
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >____________ale co piętnujesz?__________- napisałeś

    > wow! odkryłaś funkcjonalność Lotus Notes istniejącą od kilkunastu lat.
    > Brawo. Jeszcze trochę i może odkryjesz myszkę i okienka?

    Za tp ty nie umiałeś z tej funkcjonalności skożystać, mimo, że była
    wyeksponowana tu na forum, a nie zawita w kilka stron tekstu jak w
    oryginale.

  • 6. Data: 2014-03-13 11:47:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    to Ty piszesz na jakimś forum?

  • 7. Data: 2014-03-13 13:04:41
    Od: ktos <k...@n...pl>

    W dniu 2014-03-13 11:47, masti pisze:

    > to Ty piszesz na jakimś forum?

    Nie doceniasz jej.
    Jej brat przyrodni w wierze z tego forum (ostatni nick tusk, Donald
    Tusk) nie umie nawet PIT-u wypełnić i wini za to Tuska.

    Stokrotka już w latach 90-tych pisała program, który drukował PIT-y,
    przy tej okazji zdemaskowała pewnego agenta (pogooglaj), a teraz...

    np microsoft.public.dotnet.languages.csharp, 18.01.2014:

    I have written program in Microsoft Visual Basic 2008 Express Edition.
    Program use directory with a lot (more then 500) files.
    I want to send this program to my private www.
    So far I zipped it together (program.exe and directory with files), and

  • 8. Data: 2014-03-13 13:47:28
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Nie doceniasz jej.
    > Jej brat przyrodni w wierze z tego forum (ostatni nick tusk, Donald Tusk)
    > nie umie nawet PIT-u wypełnić i wini za to Tuska.
    Na pewno nie.
    Pomyliłeś ludzi.

  • 9. Data: 2014-03-13 15:34:06
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Mar 2014, Stokrotka wrote:

    > Załącznik (CV) był w ortografi tradycyjnej.

    Nie oszukuj.
    Prawie na pewno używałaś ortografii, którą można by nazwać
    "urzędową" lub "współczesną", w zależności od intencji położeniu
    nacisku na to, że była wprowadzana z użyciem urzędowej presji,
    albo na to, że elementy tradycyjne zanikły.

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2014-03-13 16:52:38
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    programistka windows znająca angielski i rosyjski... czy Ty wiesz, że jesteś
    jebana politycznie?