PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutatacja › Re: Rekrutatacja
  • Data: 2014-03-16 15:52:01
    Temat: Re: Rekrutatacja
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-16 09:20, Stokrotka pisze:

    > Pszestszeganie prawa to też praca i czasem bardzo ciężka.
    >
    > Wiem, bo strajkowałam kiedyś indywidualnie o umowę o pracę.

    Sama widzisz. Panstwo polskie daje pracodawcom swobodny wybór miedzy
    niewolnikiem a pracownikiem to czemu sie dziwisz, ze wiekszosc wybiera
    to pierwsze? Rządy od 1989 roku masturbują sie wzrostem PKB, a tam gdzie
    pracownicy rządzą nie ma super wzrostu, nie ma zielonych wysp.
    Pracownicy eskalacją żądań zarzynają nierentowne firmy, te mało
    nowoczesne o dużym nakładzie pracy. Jak to jest, ze niemiecki ALDI ma
    niższe ceny niż polski a płaci 4x wiecej pracownikom i to pokornie
    przynosząc wypłate co do centa terminowo w zębach?

    --
    @foe_pl