PracaGrupypl.praca.dyskusjeRekrutatacja › Re: Rekrutatacja
  • Data: 2014-03-16 18:43:49
    Temat: Re: Rekrutatacja
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie dziwota, ze roboty nie mozesz znalezc. Przeciez ja piszę to samo, na
    > Zachodzie pracownicy zarzynają nikomu niepotrzebne firmy, a w Polsce sie
    > je dotuje niskimi płacami.
    Ta..........cały pszemysł jest niepotszebny w Polsce.
    Weźmy taki Wołomin, bo tu mieszakam, więc wiem: były 3 firmy po 1000ludzi na
    3 zmiany - za komuny, razem 10tyś ludzi (na miasteczko 40tyś)
    Żadna nie została. Wszystkie były niepotszebne?
    Stolarka budowlana - niepotszebne podłogi, wsporniki, dżwi?
    Okna - owszem, weszły plastiki, ale pozostałe powinny funkcjonować, do tego
    można było nieco zmienić branżę na meble. Maszyny były nowoczesne, dopiero
    co sprowadzone, gdy pracowałam tam w drugiej połowie lat 90.
    Huta szkła - nie znam się, ale wtedy właśnie bankrutowała, wiem, że był to
    wtedy jedyny producent jakich szkiełek, specjalizowała się w szkle
    laboratoryjnym, termosy też robili i inne - niepotszebne? Termosy szklane są
    dużo lepsze niż obecnie dostępne żelazne.
    Zakład Poszukiwań Nafty i Gazu - zlikwidowany - niepotszebny? Tego hyba nie
    musze rozwijać.
    Ciekawe, jaki gaz teraz będziesz dotować?

    > Potem takie dziadostwo i tak nie ma innej opcji: albo dalej będzie
    > korzystać z niewolnictwa w Polsce czy na Ukrainie albo uczciwie padnie i
    > zrobi miejsce dla czegos nowoczesnego co zatrudni mniej ale za wyższe
    > pensje.

    Uczciwie padnie? Nie ma takiej opcji. Jest taka sobie firma PAJ-COMP w
    Wołominie.
    Pracowałam tam, zwolnili mnie bo zlikwidowali stanowisko pracy w styczniu
    2001, nie zapłacili mi ostatniej pensji, poszłam do sądu, wyroku nie było
    wiele lat, do tąd go nie mam i nie mam pieniędzy. Ktoś uzasadniał brak
    wyroku tym, ze jak by był to by zbankrutowali.
    I nie zbankrutowali. A powinni. Wtedy ja bym mogła otwożyć firmę i stanowić
    konkurencję. Nie mogę, bo nie ma uczciciwej konlkurencji, konkurencja jest
    oparta o pszemoc, bo w związku z tą sprawą stszelano do mnie na terenie sądu
    , wymuszano zeznaniałamiąc mi rękę.
    A oni sztucznie zaniżają ceny bo nie płacą ludziom i używają rużnego typu
    pszemocy, i działań mafijnyh bym im dług darowała.
    Uczciwy pracodawca nie ma szans pszy takiej konkurencji, bo będziemieć
    wyższe ceny, za pszestszeganie prawa.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
    cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny Ananas1_3d