PracaGrupypl.praca.dyskusje › Regional Cleaning Manager - Dyrektor

  • 1. Data: 2004-10-14 09:44:30
    Temat: Regional Cleaning Manager - Dyrektor
    Od: "Prezes" <p...@o...pl>

    zakres obowiązków: utrzymanie i dozorowanie czystości toalet, przygotowywanie
    tygodniowych raportów dot. czystości muszli klozetowych, rozwijanie współpracy
    z dostawcami zapachów klozetowych, rozwój sieci szczotek ustępowych.

    wymagania: wykształcenie wyższe /wskazane MBA/, minimum 5 letnie doświadczenie
    na adekwatnym stanowisku, wiek do 23 lat, udeokumentowana znajomość 2
    języków /wskazana łacina i mandaryński/. prawo jazdy kat. T, zdolności
    przywódcze, kreatywności, umiejętność radzenia sobie z pracą pod presją czasu,
    nienaganna aparycja

    TO SĄ POWAŻNE POLSKIE OFERTY PRACY!!!! ZAMIESZCZANE PRZEZ POLSKICH
    PRACODAWCÓW!!

  • 2. Data: 2004-10-14 10:05:11
    Temat: Re: Regional Cleaning Manager - Dyrektor
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > TO SĄ POWAŻNE POLSKIE OFERTY PRACY!!!! ZAMIESZCZANE PRZEZ POLSKICH
    > PRACODAWCÓW!!

    Jaki rynek takie ogłoszenia i wymagania :(

  • 3. Data: 2004-10-14 10:26:10
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Prezes [14 Oct 2004 11:44:30 +0200]:

    > TO SĄ POWAŻNE POLSKIE OFERTY PRACY!!!!

    Bzdura. A jesli sie upierasz ze nie to poprosze zrodlo.

    Kira

  • 4. Data: 2004-10-14 10:26:55
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: Prezes [14 Oct 2004 11:44:30 +0200]:

    > TO SĄ POWAŻNE POLSKIE OFERTY PRACY!!!!

    Bzdura. A jesli sie upierasz ze nie to poprosze zrodlo.
    Razem z kontaktem do ogloszeniodawcy rzecz jasna, zeby
    mozna bylo zadzwonic i zweryfikowac.

    Kira

  • 5. Data: 2004-10-14 11:15:02
    Od: "Rob59" <R...@g...pl>

    > Bzdura. A jesli sie upierasz ze nie to poprosze zrodlo.
    > Razem z kontaktem do ogloszeniodawcy rzecz jasna, zeby
    > mozna bylo zadzwonic i zweryfikowac.

    Ogłoszenie wymyślone, ale trend prawidłowy.
    Kira wyluzuj :)

  • 6. Data: 2004-10-14 14:17:48
    Od: "marek" <m...@b...com>

    "Kira" <k...@e...pl> wrote in message

    > Bzdura. A jesli sie upierasz ze nie to poprosze zrodlo.
    > Razem z kontaktem do ogloszeniodawcy rzecz jasna, zeby
    > mozna bylo zadzwonic i zweryfikowac.

    to sie nazywa "ironia", ew "sarkazm" (kogos sfrustrowanego - nie wypominam
    frustracji, bo powodow nie brak...)

    marek

  • 7. Data: 2004-10-14 14:30:10
    Od: "VERTRET" <vertret @ op . pl>

    Użytkownik "Prezes" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    (wycięte)

    To juz nie jest denerwujące, ale staje sie nudne.
    Jak przechodzisz gdzies kolo plotu, za którym obszczekuje cie jakis durny
    psiak, to przystajesz, żeby też na niego poszczekać, czy idziesz dalej w
    swojej sprawie?
    Czy jestes kolejną osoba, ktora musi sobie tutaj publicznie udowadniac, ze
    to tylko z powodu ogólnej sytuacji nie ma pracy?
    Jak ci sie nie chce robic to powiedz to i wiekszosc cie zrozumie, albo idz
    do dobrego psychologa.

    vertret

  • 8. Data: 2004-10-14 17:32:40
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2004-10-14, VERTRET <vertret@op> wrote:
    > Jak przechodzisz gdzies kolo plotu, za którym obszczekuje cie jakis durny
    > psiak, to przystajesz, żeby też na niego poszczekać, czy idziesz dalej w
    > swojej sprawie?
    Widziałem takiego, co się zatrzymał, wyjał (excuse le mot) fiuta i obsikał
    psa...

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Gdyby Pani nie skakała, to by kabli nie wyrwała.
    /z pamiętnika administratora/

  • 9. Data: 2004-10-15 08:35:05
    Od: "zymla" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "VERTRET" <vertret @ op . pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to tylko z powodu ogólnej sytuacji nie ma pracy?
    > Jak ci sie nie chce robic to powiedz to i wiekszosc cie zrozumie, albo idz
    a jak tobie sie nie chce czytac po co odpisujesz:/ moze ma ochote ulzyc
    sobie publicznie i ma do tego prawo, a ty nie musisz go obrazac, bo to
    swaidczy o tobie jako o niezbyt kulturalnym osobniku :(( naprawde jak widze
    takie posty jak twoj pewniaczku to mnie krew zalewa:

    mimo wszystko pzrd.
    wiola

  • 10. Data: 2004-10-15 11:00:09
    Od: "Immona" <c...@p...pl>

    Użytkownik "zymla" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    widze
    > takie posty jak twoj pewniaczku to mnie krew zalewa:

    A ja popieram Vertreta i proponuje zalozyc grupe
    pl.praca.dyskusje.narzekanie :)

    Wiecie co, jestesmy i tak lepsi od Niemcow. Oni maja dwie grupy -
    de.soc.arbeit i de.markt.arbeit.d (w zalozeniu pierwsza dyskutowanie o
    pracy, a druga o rynku pracy, ale i tak sie tematy mieszaja) i watkow jest
    bardzo malo a dlugie - jeden najwiekszy dotyczy organizowania demonstracji
    przeciwko cieciom socjalnym, inny to dyskusja o "pracach za 1 euro za
    godzine", do ktorych zli politycy postanowili przymusic bezrobotnych
    zmuszajac ich do dorobienia do zasilku (a wiec nie robienia tego w ramach
    zasilku) lub utraty jakichs swiadczen.
    BTW bezrobotny, ktory dostanie te prace za 1 Euro, moze zarabiac razem z
    zasilkiem w sumie 650 Euro.

    I.