PracaGrupypl.praca.dyskusje › Logistyka - zarobki, warunki ?

  • 1. Data: 2004-10-14 06:30:58
    Temat: Logistyka - zarobki, warunki ?
    Od: "Kot" <k...@p...onet.pl>

    Jest sprawa tego rodzaju jestem w trakcie negocjacji przyjęcia mnie na w/w
    stanowisko Pozostała kwestia finansów ....
    1)Pytanie ile można wyrwać od firmy produkcyjnej średniej wielkości w
    okolicy Górnego Śląska
    Warunki pełen etat, mam wyższe wykształcenie, ale nie znam jeszcze zakresu
    obowiązków bo on może być szeroki.
    2) Może jeszcze ktoś mi podpowie jakich myków w tej branży unikać.(funkcje,
    warunki)

    Dzięki pozdrawiam
    Kot

  • 2. Data: 2004-10-14 07:48:07
    Temat: Re: Logistyka - zarobki, warunki ?
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2004 08:30:58 +0200, Kot <k...@p...onet.pl>
    napisał:

    > 2) Może jeszcze ktoś mi podpowie jakich myków w tej branży
    > unikać.(funkcje,
    > warunki)

    Powinienes przy podpisywaniu zakresow obowiazkow dokladnie ustalic, gdzie
    rozgraniczaja sie kompetencje twoje i kierownika magazynu oraz
    zagwarantowac sobie prawo do udzialu w prmiowaniu pracownikow.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##