PracaGrupypl.praca.dyskusje › Formularze

  • 1. Data: 2004-10-14 10:16:07
    Temat: Formularze
    Od: "kroton" <d...@b...be>

    Niektore firmy w ramach rekrutacji udostepniaja odpowiedni
    formularz na stronie WWW. Czasem wymagaja przeslania zdjecia.
    Zauwazylem, ze sporo osob przesyla to zdjecie wklejone do Worda!

    Moze mi ktos powiedziec, na czym polega ta wyzszosc pliku graficznego przeslanego
    w dokumencie word? Jak dla mnie, to jest to brak profesjonalizmu.

  • 2. Data: 2004-10-14 14:30:29
    Temat: Re: Formularze
    Od: "Sz." <s...@o...usunto.spamgotohell.pl>

> [...]
    przeslanego
    > w dokumencie word? Jak dla mnie, to jest to brak profesjonalizmu.

    No... to chyba zalezy.
    Z jednej strony zdjecie w Wordzie to 99% szans na to ze osoba je odbierajaca
    bedzie mogla je obejrzec.
    Z drugiej strony - nie wiem jak jest teraz - ale zrodlo zdjecia bylo kiedys
    zaszywane w docu jako bmp
    i widzialem juz 1 stronnicowe cv ktore mialy nawet 700k.
    Jesli ktos ma tam naskrobane ze zna sie na MOffice Tools (bedac z tego
    bardzo dumnym)
    i przesyla taki doc e-mailem ... to profesjonalne, czy nie, mowi duzo o
    kwalifikacjach.

  • 3. Data: 2004-10-14 19:22:06
    Od: "kroton" <d...@b...be>

> [...]
    > bardzo dumnym)
    > i przesyla taki doc e-mailem ... to profesjonalne, czy nie, mowi duzo o

    Z czym sie spotkalem:
    - zdjecia (.jpeg, .gif) latwo dajace sie otworzyc zwyklym MSIE sa wklejane do
    dokumentu Worda
    - zdjecai te sa przeskalowane zachowujac swoje oryginalne rozmiary, przez co
    dokument puchnie