PracaGrupypl.praca.dyskusje › Referencje?

  • 1. Data: 2002-08-02 06:44:48
    Temat: Referencje?
    Od: "ROBert" <r...@o...pl>

    Mam pytanko,

    Musze napisc sobie referencje, pracodawca mi je podpisze. Nie robilem tego
    dotychczas
    wiec do konca nie wiem co sie powinno tam znalezc. Referencje beda
    skierowane na rynek zagraniczny (najwiecej do Niemiec).

    Bede wdzieczny za wszelka pomoc. (linki do stron z przykladowymi
    referencjami, co sie powinno
    w referencjach znalezc itd.) Moze ktos podesle mi na priva swoje referncje
    :).

    P.S. Pracuje jako operator DTP.

    Pozdrawiam

    ROBert

  • 2. Data: 2002-08-02 07:17:18
    Temat: Re: Referencje?
    Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...pl>

    Użytkownik "ROBert" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanko,
    >
    > Musze napisc sobie referencje, pracodawca mi je podpisze.

    Obecnie praktykuje się jako formę referencji po prostu podanie nazwiska,
    funkcji i numeru telefonu przełożonego.
    Wynika to być może z obawy potwierdzających referencje, że "napisane" nie
    zawsze jest prawdziwe, poza tym co innego słowo pisane, a rozmowa z żywym
    człowiekiem