PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Re: jak to urząd pracy pomaga absolwentom › Re: Re: jak to urząd pracy pomaga absolwentom
    From: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Re: jak to urząd pracy pomaga absolwentom
    Date: Sun, 28 Mar 2004 21:01:59 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179047124.chello.pl

    Użytkownik <y...@y...pl> wrote:
    > Nienawiść w każdej sprawie to destrukcja.
    > Słyszałam kiedyś fajną piosenkę Budki Suflera - Cugowski śpiewa że nie
    > potrafimy pięknie różnić się, a szkoda bo mamy przecież wolność

    Widzisz - ale lewicowy zlodziej to nie tylko ten z SLD, ale takze z PiSu,
    PSL, Samoobrony, LPR. kiedys AWSu itp. itd.
    Jest maly problem ze skalsyfikowaniem PO, ale warto pamietac, ze
    platofrmersi to szczury uciekajace z rozpadajacej sie AWS i UW. W przyszlych
    wyborach SDPL zamieni sie z SLD i bedzie to co do tej pory. Bo ludzie dalej
    wierza, ze panstwo im da wiecej niz wezmie... Albo przynajmniej licza, ze
    oni dostana wiecej niz im sie zabierze. Nie maja pojecia, ze jak zabierze
    bogatemu - to on nie da im pracy. A panstwo z p[ewnoscia pracy im nie da...
    i kolko sie zamyka