PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Re: jak to urząd pracy pomaga absolwentom › Re: Re: jak to urząd pracy pomaga absolwentom
  • Data: 2004-03-29 19:00:16
    Temat: Re: Re: jak to urząd pracy pomaga absolwentom
    Od: " Marek" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maksik <s...@p...pl> napisał(a):

    > I jeszcze a' propos pracy w urzędach państwowych: znajomek pracował w
    > ARiMR. Podono bajka, ale trzeba mieć zajebiście mocną psychikę, żeby 8
    > godzin nic nie robić. I kilka tysiączków wpada miesięcznie (na poczatek
    > bidne 3 tysie)
    Ciekawe gdzie, bo ja słyszałem, że trzeba mieć "zajebiście mocną psychikę",
    żeby obsługiwać klientów pracująć w np. w ZUS-e, i to za połowę z tego co
    sugerujesz. Przychodzą czasem takie elementy, że głowa boli. Ponoć system
    informatyczny produkcji Prokomu wprowadza tam więcej zamętu niż pomocy.
    Pracujący przy wygryzaniu błędów nie zawsze wiedzą co to praca przez 8 godzin.
    Zwłaszcza zimą - przychodzą rano ciemno, wychodzą późnym wieczorem, jeszcze
    ciemniej.
    W ARiMR może tak być jak piszesz, bo jak można modernizować nieistniejące
    rolnictwo :))

    Marek