PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Re: jak to urząd pracy pomaga absolwentom › Re: Re: jak to urząd pracy pomaga absolwentom
  • Data: 2004-03-29 16:16:16
    Temat: Re: Re: jak to urząd pracy pomaga absolwentom
    Od: "Maksik" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    I tu się z tobą w 1000000000000% zgadzam! Popieram!
    A wiecie, że rozmawiałem kiedyś z pracownikami pewnego urzędu i oni
    uważają, że ich praca jest społeczeństu potrzebna, że mają ciężką pracę
    (tu się zgodzę-zamiast coś na kalkulatorach liczyć i pisać pisma ręcznie
    możnaby to na kompach robić, ale urząd jest biedny)i uważają, że trzeba by
    w ich urzędzie zatrudnić jeszcze kilka osób. A stażyści i tak
    odpierdzielają za nich część pracy i urząd za to nie płaci.Aaaa i jeszcze
    że społeczeństwo ten urząd ciągle oszukuje.
    Zgroza.