PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Re: jak to urząd pracy pomaga absolwentom › Re: Re: jak to urząd pracy pomaga absolwentom
  • Data: 2004-03-29 14:30:03
    Temat: Re: Re: jak to urząd pracy pomaga absolwentom
    Od: "libra" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "NN." <y...@y...pl> napisał w wiadomości
    news:pnm4joh1nkms.1rb2md1vlgbj5$.dlg@40tude.net...
    > Masz kogoś na myśli? / bo ta myśl która mi przeleciała przez głowę bardzo
    > mnie przestraszła/, chciaż mówi się na chłopski rozum i ponoć nie jest to
    > do końca głupie. Jakoś nieznam nikogo kogo nieznam i niewidzę kierunku z
    > którego by mógł przybyć. Jest jeszcze troche czasu ,zobaczymy.

    Kiedyś pewien lekko szurniety profesorek z Wrocławia prowadził
    akcję zbierania podpisów pod projektem ordynacji wyborczej,
    przewidujacej okręgi jednomandatowe z możliwością odwołania
    wybranego (p)osła, jeśli nie spełniał obietnic. Wtedy (rok 95/96)
    wydawało się to zabawne. Teraz gdy mam możliwość: zagłosować
    na partię (nie wiedząc kto z czubka listy wejdzie do Sejmu), bądź nie
    oddać głosu, mimo wszystko wybieram pierwsze.
    Konkretnie? Proszę: Rokita zawsze będzie Rokitą, bez względu
    na to jaką partię będzie miał wpisaną do legitymacji. Podobnie Miller,
    Jurek, Balazs, Kalinowski czy inny Rutkowski. Nie przeszkadza
    im nawet to, że startuja z okręgów o których poza nazwą nic nie wiedzą.
    Podobnież lepszy stary wróg niż nowy sojusznik, ale czy to się w polityce
    sprawdza?
    L.